۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

طی سال ۱۴۰۰؛

تسهیلات مشاغل خانگی در استان تهران به ۶۲ میلیارد تومان رسیده است

تسهیلات مشاغل خانگی در  استان تهران به ۶۲ میلیارد تومان رسیده است

تهران- مدیرکل امور بانوان استاندار تهران از افزایش میزان تسهیلات مشاغل خانگی در استان تهران طی سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این تسهیلات به ۶۲ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثریا شارقی با اشاره به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اظهار داشت: سال ۹۶ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی ۴۸ میلیارد تومان بود که بعد از آن به ۸ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه با ۴۸ میلیارد تومان بیش از ۶ هزار اشتغالزایی ایجاد شده بود با کم شدن تسهیلات مشاغل خانگی با مشکل روبرو شدیم.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران تاکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده میزان تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به ۶۲ میلیارد رسید که در سامانه مشاغل خانگی وجود دارد و می‌توان اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

شارقی گفت: به طرح‌هایی که توجیه اقتصادی داشته باشند تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، سود تسهیلات چهار درصد است و در بانک‌های توسعه تعاون و رفاه کارگران ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تسهیلات به شرکت پیشران و پشتیبان است و کارفرما می‌تواند وام بگیرد و مشاغل را در خانه گسترش دهد و تولیدات آنها را خریداری کنند؛ ایجاد اشتغال نیاز به بیمه شدن افراد ندارد و تنها خرید محصول را پوشش می‌دهد.

کد خبر 5334471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha