۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی:

انتخاب و تعیین تکلیف مدیران خراسان‌جنوبی شتاب گیرد

انتخاب  و تعیین تکلیف مدیران خراسان‌جنوبی شتاب گیرد

بیرجند-رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: مهمترین دغدغه ما بحث ثبات مدیریتی و تعیین تکلیف مدیران استان است که باید شتاب گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این روزها در مجلس بحث‌های مهمی چون طرح تسهیل کسب و کار مطرح شد که یک سری از تعارض منافع‌ها که در بخش‌های مختلف داشتیم، را برطرف کرد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه طرح تسهیل کسب و کار یکی از کارهای ماندگار مجلس بود، بیان‌کرد: قانونی وجود داشت که نمایندگان وقتی دوره‌شان تمام می‌شود می‌توانستند دربرخی مشاغل چون وکالت بدون طی کردن مسیر عادی ورود پیدا کنند که این امتیاز را در طرح برداشتیم.

نصیرایی گفت: کمیسیون مشترک طرح صیانت از فضای مجازی نیز جلسات متعددی برگزار کرد که به امید خدا برکات بسیاری خواهند داشت و سامانی به فضای مجازی خواهد داد.

اهداف طرح صیانت به خوبی تبیین نشده است

وی با اشاره به اینکه در رسانه‌ها و مطبوعات اهداف طرح صیانت از فضای مجازی به خوبی تبیین نشده است، اظهار کرد: بیشتر رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که می‌خواهند پیام‌رسان‌ها و اینترنت را ببندند در حالی مسئله این نیست و تنها می‌خواهیم ساماندهی داشته باشیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه گفت: موضوع معیشت مردم و مشکلات جامعه در این زمینه از دیگر برنامه‌های مجلس است که با همکاری دولت در این حوزه فعالیت خواهیم کرد که دولت نیز در این زمینه شروع خوبی داشته است.

نصیرایی با اشاره به اینکه امسال تغییرات جدی در بحث ساختارهای بودجه به وجود خواهد آمد، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات اقتصادی به واسطه ساختارهای غلط است که موجب نارضایتی و نگرانی‌های مردم شده است.

وی بیان‌کرد: در خراسان جنوبی مهمترین دغدغه ما بحث ثبات مدیریت و تکلیف تعیین مدیران استان است چرا که در حال حاضر مدیران نمی‌توانند تصمیمات کلان و خوبی بگیرند چرا که نمی‌دانند آیا فردا مسئولیت دارند یا نه.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در این زمینه در مجلس نیز تذکراتی داده‌ام، گفت: البته دخالت در امر دولت نمی‌کنیم و تنها نظر خودمان را به دولت اعلام کرده‌ایم و هر کجا دولت بخواهند بر مبنای تکلیف شرعی همراهی کرده و نقش نظارتی خود را خواهیم داشت.

حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس نیز در این دیدار اظهار کرد: ما مبنای بر دخالت در کار دولت را در تعیین مدیران خراسان جنوبی نداریم و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید کرده‌اند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس بیان کرد: البته وقتی طرف مشورت قرار بگیریم، نظر خود را بیان خواهیم کرد.

خسروی اسفزار با بیان اینکه بعد از تعیین استاندار خراسان‌جنوبی نوبت به فرمانداران می‌رسد، گفت: همه این موارد باید براساس یک سری از شاخص‌های انقلابی، کاری و مدیریتی صورت گیرد.

کد خبر 5335635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha