۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۴۱

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

تأخیر در انتخاب مدیران استانی ضایع شدن حق مردم است

تأخیر در انتخاب مدیران استانی ضایع شدن حق مردم است

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: هر ۲۴ ساعتی که در موضوع انتخاب مدیران تأخیر شود در واقع حقی از مردم ضایع شده است.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با نمایندگان خراسان‌جنوبی در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم تعیین نیروهای انسانی و مدیران جدید در خراسان‌جنوبی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه درخواست شتاب در این کار نه دخالت در کار دولت بلکه پیگیری حقوق مردم است، گفت: هر ۲۴ ساعتی که در این موضوع تأخیر شود در واقع حقی از مردم ضایع شده است.

عبادی با بیان اینکه رئیس جمهور و همکارانشان شب و روز در حال تلاش هستند، بیان‌کرد: در زیر مجموعه‌ها نیز باید افرادی انتخاب شوند که همین‌گونه پرتلاش باشند تا همه کمبودها جبران شود.

نیروی انسانی، مؤلفه پیشرفت

وی با اشاره به اینکه نکته اصلی در پیشرفت، نیروی انسانی است، ادامه‌داد: برخی کشورها هیچ چیز ندارند اما به واسطه نیروی انسانی آماده پیشرفت می‌کنند، اما برخی کشورها با وجود منابع بسیار زیاد، چون نیروی انسانی ندارند، پیشرفتی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسئله مهم بعدی اقدام هرچه سریع‌تر راه انداختن امور تولید و توزیع است، گفت: در حوزه بین‌الملل نیز سیستم دیپلماسی به گونه‌ای باشد که همه بخش‌ها و زوایای ارتباطات ما با کشورهای همسایه از جمله کشوری چون افغانستان را پوشش دهد.

عبادی با بیان اینکه همسایه‌های افغانستان بر روی این مسئله که حکومت در این کشور باید فراگیر باشد اتفاق نظر دارند، افزود: آنچه که در موضوع افغانستان اهمیت دارد این است که مردم با هر قوم، مذهب و گویشی فرقی ندارند و باید جایگاه همه یکی باشد.

تصمیمات نهایی در خصوص فضای مجازی دقیق باشد

عبادی در زمینه موضوع فضای مجازی اظهار کرد: کلید فضای مجازی که می‌تواند عامل پیشرفت باشد را نمی‌توان در دست بیگانه و دشمن قرار داد و تصمیمات نهایی در این خصوص باید دقیق و زوایای آن قانونمند باشد.

وی با تأکید بر اینکه در فضای مجازی تصرف افکار و اندیشه‌ها صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: در مدت شیوع کرونا نوجوانان نیز وارد فضای مجازی شدند اما همانگونه که برای برخی مجامع پروتکل‌هایی تدوین می‌شود جهت استفاده از فضای مجازی برای نوجوانان در راستای جلوگیری از برخی آسیب‌ها نیز باید پروتکل‌هایی تنظیم شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در جهت تقنین قوانین استفاده از فضای مجازی نباید کوتاهی شود.

کد خبر 5335742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha