۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

جایزه ادبی «جانتان جور» برگزیدگان خود را شناخت

جایزه ادبی «جانتان جور» برگزیدگان خود را شناخت

اصفهان - جایزه ادبی«جانتان جور» در جمعی صمیمی با حضور پارسی زبانان ایرانی و افغانستانی مقیم اصفهان، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه ادبی «جانتان جور» در جمعی صمیمی با حضور پارسی زبانان ایرانی و افغانستانی مقیم اصفهان، برگزیدگان خود را شناخت.

گفتنی است ۱۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و نکته جالب توجه اینکه ۸۰ درصدی از شرکت کنندگان در این جشنواره از میان بانوان بودند.

داوران این جایزه ادبی محمدشریفی، سید مرتضی شاهترابی، زهره حسینی آزاد، محمد اسماعیل حاج علیان و عبدالواحد رفیعی در هر یک از بخش‌های خاطره و داستان دو نفر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

بدین ترتیب در بخش خاطره نویسی، مریم ناظری و محمد حسینی به صورت مشترک برگزیده شدند و در بخش داستانی، رحیمه علیزاده به عنوان نفر شایسته تقدیر و نرگس نوری (جوان‌ترین شرکت کننده) به عنوان نفر برگزیده این بخش معرفی شدند.

به گزارش مهر و بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره تنوع و تکثر آثار ارسال شده به جایزه ادبی «جانتان جور» گونه‌ای بود که غالب آثار از نظر محتوایی تحت تأثیر تحولات اخیر افغانستان و وضعیت خاص کرونایی قرار گرفته بود.

کد خبر 5336552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha