۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه خبر داد؛

ازسرگیری فعالیت ۱۷ جایگاه عرضه بنزین در آذربایجان غربی

ازسرگیری فعالیت ۱۷ جایگاه عرضه بنزین در آذربایجان غربی

ارومیه – مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ارومیه گفت: ۱۷ جایگاه عرضه بنزین در آذربایجان غربی به صورت دستی بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مجرد عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پس از ایجاد مشکل فنی در جایگاه‌های سوخت ۱۷ جایگاه عرضه بنزین در این استان به صورت دستی شده که از این تعداد، ۶ جایگاه مربوط به ارومیه است.

وی با بیان اینکه در این جایگاه‌های سوخت به قیمت آزاد و سه هزار تومانی ارائه می‌شود، افزود: این تصمیم با هدف کاهش دغدغه شهروندان اتخاذ شده و اقدامات برای بازگشایی همه جایگاه‌ها تا ۲ ساعت دیگر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه جایگاه‌های معصومی، کوه کمری و پاسارگاد را از جمله جایگاه‌های سوخت بازگشایی شده در ارومیه اعلام کرد.

مجرد خاطرنشان کرد: زمانی که مشکل سیستم حل شود، ارائه خدمات با کارت‌های سوخت و به قیمت یارانه‌ای خواهد بود.

وی یادآور شد: در حال حاضر کارشناسان جایگاه سوخت بیشتر پمپ‌های جایگاه‌ها را به صورت آفلاین یا دستی کردند تا مردم بتواند بدون مشکل و بدون کارت سوخت سوخت گیری کنند.

مجرد گفت: ارائه خدمات در این جایگاه‌ها فعلاً به صورت آزاد بوده و قیمت هر لیتر بنزین با ملبغ ۳ هزار تومان و گازوئیل ۶۰۰ تومان صورت می‌گیرد و هیچ گونه تغییری در میزان سهمیه و قیمت کارت‌های سوخت مردم ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 5336714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      0 0
      آهان بفکر فروش بنزین ۳تومانی هستید
    • احسان صحرایی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      0 0
      نباید بنزین گران شود ودسهمیه خودرو ها اختلال وکاهشی ایجاد شود ملت ایران ملتی فداکار پایبند به نظام وموازین اسلام هستند ولذا این ملت شایسته وسزاوا جبر وستم نیستند ودرواقع باید به ملت پاداش نفتی اختصاص داده شود نه تنبیه ومجازات وتحریم نفتی این ظلم اشکار ونابخشودنیست.سپاس