۴ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان مطرح کرد؛

فعالیت بیشتر جایگاه های عرضه سوخت در همدان

فعالیت بیشتر جایگاه های عرضه سوخت در همدان

همدان_مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: ۷۸ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت مایع تا این ساعت فعال هستند.

امین روستایی با بیان اینکه در استان همدان ۹۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های مایع بنزین و نفت گاز وجود دارد گفت: هم اکنون و تا ساعت انتشار این خبر ۷۵ جایگاه عرضه سوخت مایع در استان فعال و در مدار خدمات رسانی هستند.

وی با تاکید بر اینکه عرضه سوخت در این جایگاه‌ها به صورت دستی (آفلاین) و فقط با نرخ آزاد انجام می‌شود، افزود: تیم‌های اعزامی متشکل از مهندسان و کارشناسان منطقه با جدیت و سرعت در حال رفع مشکل و راه اندازی ۱۰۰ درصدی پمپ بنزین‌ها هستند.

وی با رد موضوع افزایش قیمت بنزین و حذف سهمیه‌ها نوید داد: سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی هر خودرو در کارت هوشمند سوخت آن ذخیره شده و همشهریان عزیز نگران حذف یا کاستن میزان سهمیه نباشند.

وی تصریح کرد: صبح امروز ۴ آبان ۱۴۰۰ سامانه هوشمند سوخت تهدیدی را در سیستم شناسایی و خودکار از مدار خارج شد.

روستایی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی سوخت به قیمت آزاد برای بنزین به مبلغ هر لیتر سه هزار تومان و نفتگاز هر لیتر ۶۰۰ تومان ارائه می‌شود، یادآور شد: این تصمیم در راستای کاهش دغدغه شهروندان اتخاذ شده و اقدامات برای بازگشایی همه جایگاه‌ها ادامه دارد.

این مقام مسئول از ذخیره‌سازی کافی و مطلوب سوخت در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر و عدم کمبود فرآورده‌های نفتی در منطقه خبر داد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اظهار داشت: جایگاه‌های عرضه سوخت پاک سی ان جی مانند گذشته فعال و مشکلی برای عرضه گاز طبیعی فشرده ندارند.

وی با تأکید بر اینکه مردم اخبار صحیح را از رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند؛ اطمینان داد: تلاش‌های گسترده سوخت رسانان مانع بروز بحران سوخت در کشور شد و مشکل فنی سامانه هوشمند سوخت به زودی برطرف و امکان دریافت بنزین به نرخ یارانه‌ای نیز امکان پذیر می‌شود.

کد خبر 5336861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha