۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

خدمات شهری برابر شاخص ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود

خدمات شهری برابر شاخص ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود

میناب - نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمات شهری برابر شاخص ها و اولویت‌ها و بدون تبعیض به مردم ارائه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رئیسی عصر پنجشنبه در حاشیه دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار میناب اظهار کرد: توجه به نظر مردم با هر گرایش سیاسی که باشد، یکی از اولویت ها شهرداری و شورای شهر باشد و برای جلب رضایت مردم گام برداشته شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه، به منظور جهش در کار، پل ارتباطی خود با مردم که همان رابطان محلات هستند را با ظرافت تمام انتخاب کنید، تصریح کرد: برای شنیدن دغدغه مردم به صورت مستقیم وقت بگذارید، تا اینکه مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران و مسئولان احساس امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه، برای یک مدیر در کار مدیریتی تشخیص اهم و مهم یک مسئله جدی است، ابراز داشت: ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهید، به طوری که همواره در دسترس مردم باشید.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم را گروه بندی نکنید، خاطرنشان کرد: مردم را به دوگروه همراه و مخالف خود تقسیم نکنید، و ارائه خدمات شهری برابر شاخص ها و اولویت ها بدون تبعیض انجام بپذیرد.

حل موضوع فاضلاب میناب یکی از اولویت‌ها است / ۷۰ درصد معابر میناب خاکی است

رئیسی گفت: مسئله فاضلاب شهر میناب یکی از اولویت ها است، که برای به سرانجام رساندن آن همه دست به دست هم دهیم.

وی با بیان اینکه، تهدید پسماند شهری در میناب را می شود به فرصت تبدیل کرد، اظهار کرد: مسئولان شهری در میناب می توانند با همکاری شهرداری این تهدید را به فرصت تبدیل کنند، و آن را محلی برای درآمدزایی شهروندان تبدیل کنند.

عضو مجع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد معابر شهر میناب خاکی است، افزود: شرایط موجود معابر شهر میناب زیبنده شهری با این قدمت و این مردم نجیب نیست.

ظرفیت‌های تعاملی شهرداری میناب و وزارت فرهنگ و ارشاد مغفول مانده است

رئیس در ادامه با اشاره به اینکه نقش شهردای در حوزه هنر و هنرمندان دارای اهمیت است، خاطر نشان کرد: بعضی از ظرفیت ها در تعامل شهرداری ها و وزارت فرهنگ و ارشاد وجود دارد که مغفول مانده است، نیاز است این دستگاه ها با کمک شهرداری از این ظرفیت ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به حمل و نقل شهری میناب، افزود: حمل و نقل شهری در میناب نیازمند نظارت و برنامه ریزی بیشتری است.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه، برای حق طلبی شاخص تعریف شود، به طوری که نظام چانه زنی غالب نشود، گفت: ارتقاء شهرداری میناب هم یکی از موارد مهمی است که باید پیگیری کنیم تا به سرانجام برسد.

کد خبر 5338243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha