۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱

امام جمعه میامی:

دشمنان به دنبال تخریب روحیه امید در جامعه هستند

دشمنان به دنبال تخریب روحیه امید در جامعه هستند

میامی- امام جمعه میامی مهمترین هدف دشمنان را تخریب روحیه امید در جامعه دانست و گفت: اعتماد افزایی بهترین راهکار برای خنثی کردن این توطئه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به استکبارستیزی به مثابه یکی از ارکان نظام اسلامی بیان کرد: پیام ۱۳ آبان به عنوان منظومه فکری و سیاسی امام خمینی (ره) به راستی اصل و تئوری استکبارستیزی است، امروز طاغوت اعظم در دنیا ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

وی افزود: مهمترین هدف دشمنان و استکبارگران تخریب روحیه امید در جامعه و ناامید کردن مردم از انقلاب است لذا بهترین راهکار امید و اعتماد افزایی آحاد مردم محسوب می‌شود که این امر از مسیر عمل کردن مسئولان به وعده‌های شأن می‌گذرد.

امام جمعه میامی با اشاره به سفر استاندار سمنان به شهرستان میامی و همچنین سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان سمنان ابراز داشت: امیدواریم در این بازدیدها توسعه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان به خصوص در حوزه‌های اشتغال و توسعه اقتصادی محقق شوند.

صفایی پور گفت: مستندات و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات در شهرستان میامی، امروز امید ویژه‌ای در دل مردم ایجاد کرده تا با روحیه جهادی و کار میدانی که در دولت دیده می‌شود بتوانیم وعده‌های مسئولان را محقق ببینیم.

وی همچنین تقوای الهی را بهره برداری صحیح از سرمایه عمر دانست و گفت: همانطور که خداوند نیز می‌فرماید انسان متقی کسی است که بایدها و نبایدها را رعایت می‌کند و سرمایه عمر خود را صرف پرهیزگاری کند.

کد خبر 5338627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha