۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۱

مسئول بسیج جامعه پزشکی البرز:

مدافع سلامت البرزی به برادران شهیدش پیوست

مدافع سلامت البرزی به برادران شهیدش پیوست

کرج - مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز از درگذشت مدافع سلامت تقی داستان در پی ابتلا به کرونا در حین خدمت‌رسانی به بیماران خبر داد.

جمال محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت درگذشت مدافع سلامت تقی داستان اظهار کرد: با توجه به تداوم حضور و نقش آفرینی مدافعان سلامت در خدمت رسانی به مبتلایان بیماری کرونا، مدافع سلامت تقی داستان به این بیماری منحوس مبتلا و با وجود همه تلاش‌ها برای مقابله با بیماری در بیمارستان امام علی (ع) درگذشت.

وی با بیان اینکه مدافع سلامت تقی داستان از مدافعان حرم و برادر ۲ شهید نیز بود، تصریح کرد: مراسم تشیع مدافع سلامت تقی داستان ساعت ۹ صبح فردا شنبه ۸ آبان ماه جاری با حضور مسئولان شهری و محلی، اقشار مختلف مردم و محبان اهل‌بیت (ع) و کادر درمان البرز از مجتمع امام علی (ع) به سمت ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار خواهد شد و پیکر ساعت ۱۲ در امامزاده محمد (ع) تدفین می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز متذکر شد: مدافع سلامت تقی داستان به عنوان کارشناس پرستاری و در عرصه کنترل و حراست مجموعه‌های مختلف و نیز در هیئت اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی سپاه استان البرز فعالیت و مشارکت داشت و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از مدافعان حرم بود.

کد خبر 5338842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha