۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

دعوت مردم به واکسیناسیون کرونا اوج رسالت حرفه ای خبرنگاران بود

دعوت مردم به واکسیناسیون کرونا اوج رسالت حرفه ای خبرنگاران بود

شیراز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از حمایت های آگاهانه اصحاب رسانه از مدافعان سلامت استان، اوج عمل به رسالت های حرفه ای آنان را دعوت مردم به انجام واکسیناسیون دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مهرزاد لطفی در چهارصد و سی و هفتمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا با اشاره به نقش رسانه‌ها در تبیین و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت در جامعه، از همراهی آنان با مجموعه سلامت استان تقدیر کرد.

او اظهار کرد: مجموعه صدا و سیما، خبرنگاران و اصحاب رسانه از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با مسؤولیت پذیری و به نحوی آگاهانه، در آگاهی بخشی گسترده در سطح جامعه نسبت به این بحران وارد عمل شده و در تمامی ماه‌های گذشته، با کوشش مسئولانه در امر اطلاع رسانی شفاف و دقیق، نقش آفرینی کردند.

دکتر لطفی ادامه داد: اصحاب رسانه استانی و ملی در این ایام با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مجاهدت و تلاش‌های مدافعان سلامت را به جامعه منعکس کردند و در سخت‌ترین روزهای بحران کرونا، در کنار خادمان ملت در عرصه بهداشت و درمان حضور داشتند.

رئیس دانشگاه همچنین نقش اصحاب رسانه در تشویق مردم به حضور در مراکز واکسیناسیون و اهمیت دریافت واکسن برای ارتقای سطح ایمنی جامعه در برابر اپیدمی کرونا را بسیار مؤثر و کلیدی خواند و بر تداوم این نقش آفرینی از سوی رسانه‌ها تا رسیدن به ایمنی حداکثری در استان، تاکید کرد.

دکتر لطفی حمایت و همدلی صدا و سیمای استان، خبرنگاران روزنامه‌های چاپی و برخط، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های اجتماعی و دیگر فعالان این حوزه را مایه دلگرمی مدافعان سلامت استان دانست و گفت: اصحاب رسانه حامیان شایسته مدافعان سلامت استان هستند و اوج این حمایت، در بحرانی‌ترین روزها به نمایش گذاشته شد.

او با بیان اینکه مردم استان یاوران اصلی مدافعان سلامت هستند، از تمام هم استانی‌ها که در حدود دو سال گذشته با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین مراجعه برای تزریق واکسن کرونا در چند ماه گذشته، با مجموعه سلامت استان همکاری کرده‌اند تقدیر کرد و گفت: علاوه بر این حمایت و همدلی، موفقیت فارس در زمینه واکسیناسیون کرونا و کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه مقابله با بیماری کووید ۱۹ مرهون همراهی مردم آگاه و متعهد استان است که با هوشمندی و شناخت کافی از شرایط بحرانی، برای افزایش سطح سلامت خود، خانواده، اطرافیان و جامعه تلاش می‌کنند؛ همچنین از تمامی افرادی که تا کنون برای دریافت واکسن اقدام نکرده‌اند نیز دعوت می‌شود با پیوستن به این پروژه بزرگ ملی، در ارتقای سلامت خود و دیگران سهیم شوند.

کد خبر 5342105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha