۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۶:۰۵

مهر خبر می‌دهد؛

اولتیماتوم دولت به دستگاه ها/ حقوق و مزایا را در سامانه ثبت کنید

اولتیماتوم دولت به دستگاه ها/ حقوق و مزایا را در سامانه ثبت کنید

هیات وزیران به دستگاههای اجرایی برای ثبت رقم دریافتی کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه حقوق و مزایا به قید فوریت اولتیماتوم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیمایی صراف دبیر هیئت دولت در نامه‌ای به اعضای کابینه در خصوص ثبت دریافتی کارکنان دولت در سامانه حقوق و مزایا اولتیماتوم داد.

در نامه دبیر هیئت دولت به اعضای آن با اشاره به مصوبه ۹ آذر هیئت وزیران آمده:

آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که تا کنون نسبت به درج و ثبت کامل اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای کارکنان خود در سامانه حقوق و مزایا مطابق ماده ۲۹ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقدام نکرده‌اند، به قید فوریت نسبت به درج این اطلاعات با هماهنگی سازمان امور اداری و استخدامی کشور اقدام کنند.

بر اساس مقرره هیئت وزیران، قرار است سازمان اداری و استخدامی بر روند اجرای این مصوبه نظارت کرده و پیگیری آن را از دستگاه‌های اجرایی بر عهده داشته باشد.

شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی است، قرار شده دستگاه‌هایی که نسبت به اجرای این مصوبه اقدامات لازم را انجام ندهند، برای پرداخت حقوق و مزایای آذر ماه کارکنان آنها محدودیت‌هایی ایجاد شود.

اولتیماتوم دولت به دستگاه ها/ حقوق و مزایا را در سامانه ثبت کنید

کد خبر 5342382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارمند ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      3 0
      زنده باد حقوق بگیران نجومی
      • شامبولی / توآبادی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
        0 0
        لطفا از این بدتر نکنید دیگه شرایط اقتصادی نابودمان نمود . شرمنده خانواده هستیم . بابا هوار بسه. خدا نابود کنه باعث گرانی و تورم . فقط انسانیت و شرف بداد این ملت میرسه و نه احساسات گول زننده
    • احمد فرهنگ نیا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      3 0
      چرا باید بودجه را بین بیش از 1000 دستگاه پراکند و به بیان دقیقتر به دست باد داد تا نشود پیگیری اش کرد؟؟!! اصلا این چه کاری است که بودجه ملت زبان بسته را بین مدیران دستگاهها پخش می کنید؟! چرا نباید تک تک کارمندان و پرسنل تمام ادارات و حتی تمام مدیران حقوق بگیر ، از یک جا و از یک سامانه حقوق بگیرند؟