۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مأموریت محوری نظام تعلیم و تربیت است

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مأموریت محوری نظام تعلیم و تربیت است

اراک - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: نهادینه کردن مفاهیم و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مأموریت محوری در نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام حسین آبادی ظهر چهارشنبه در آئین تکریم و تجلیل دانشجو معلمان جهادی در اراک، اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز با تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر ارمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کردند و امروز نیز باید با افزایش بصیرت دینی و دشمن‌شناسی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و نسلی آگاه را برای پیشبرد امور توسعه کشور تربیت کرد.

وی ادامه داد: انقلاب‌های جهان بیشتر به ابعاد اقتصادی مطرح شده‌اند اما ویژگی بارز انقلاب اسلامی روحیه و ابعاد الهی و اسلامی است که موجب شد پیر و جوان و از جمله یک نوجوان ۱۳ ساله جان خود را برای آرمان‌های انقلابی در راه اسلام و قرآن اهدا کند و این سرمایه‌ای ارزشمند معنوی برای کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام و قرآن با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تکیه بر برجسته‌سازی معضلات اقتصادی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده‌اند اما، به برکت ولی فقیه و پشتیبانی مردم از رهبر معظم انقلاب تمامی این توطئه‌ها تاکنون بی‌اثر بوده است.

حسین آبادی عنوان کرد: دشمنان پس از ناکامی در تمامی توطئه‌ها اکنون با تغییر شیوه و جنگ نرم ایجاد سد و مانع بر سر راه انقلاب اسلامی و ملت ایران را در دستور کار خود قرار داده و با شیوه‌های دیگر و ملت ایران اسلامی باید پیروی از رهبر معظم انقلاب و شیوه‌های جهادی همانند گذشته این توطئه را نیز نقش بر آب کنند.

وی ادامه داد: شهید علی لندی و هم قطارانش پس از گذشت ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پیام روحیه جهادی و گذشتن از جان برای کشور و دین را زنده نگه‌داشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب و تمدن اسلامی را به عموم مردم نشان داده‌است که بر همین اساس برجسته‌سازی مفاهیم و تکالیف گام دوم انقلاب اسلامی مأموریت محوری در نظام تعلیم و تربیت است و باید با نهادینه‌کردن روحیه انقلابی، نسلی پویا برای کشور تربیت شود.

کد خبر 5343225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha