۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸

استاندار البرز:

پایبندی جوانان به آرمان‌های انقلاب ستودنی است

پایبندی جوانان به آرمان‌های انقلاب ستودنی است

کرج - استاندار البرز با بیان اینکه پایبندی جوانان به آرمان‌های انقلاب ستودنی است، گفت: ایران اسلامی به پشتوانه مردم به ویژه جوانان توانمند است.

به گزارش، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان که روز پنجشنبه در مصلای کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه این روز یادآور حماسه آفرینی دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی است، اظهار کرد: اکنون شاهد حضور نسل جدیدی از فرزندان انقلاب در این مراسم هستیم که با شور و شعور در این مراسم شرکت کردند.

وی بیان کرد: پایبندی و حمایت قشر جوان از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت ما را در قبال این انقلاب سنگین‌تر کرده است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به پشتوانه این مردم و بویژه جوانان، توانمند است و می‌تواند با خودکفایی و استقلال به اهداف والای خود برسد.

وی تصریح کرد: اکنون گام دوم انقلاب که با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری آغاز شده، مستحکم‌تر و شاداب‌تر از گذشته آغاز کرده‌ایم.

شهبازی متذکر شد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانش آموزان و دانشجویان کشور، قدرت پوشالی آمریکا را در هم شکستند و با تسخیر لانه جاسوسی، اجازه قدرت نمایی استکبار را ندادند.

کد خبر 5343736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha