۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۲۲:۳۶

استاندار گیلان مطرح کرد؛

لزوم پرداخت مطالبات و رفع موانع پروژه آزاد راه قزوین- رشت

لزوم پرداخت مطالبات و رفع موانع پروژه آزاد راه قزوین- رشت

رشت- استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت ۷۸ درصد پروژه آزاد راه قزوین - رشت، گفت: باید مطالبات پیمانکاران و موانع توسط دستگاه های متولی استان و شهرستان رودبار برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل باقیمانده آزادراه قزوین-رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت تکمیل این مسیر، اظهار کرد: یکی از نخستین اولویت‌های کاری بنده در آغاز حضور در استان بازدید از این پروژه و تسریع در روند اجرا و تکمیل آن است.

وی در ادامه به پیشرفت حدود ۷۸ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع موانع توسط مدیران دستگاه‌های متولی استانی و شهرستانی باید مورد توجه باشد.

استاندار گیلان با تأکید بر تسریع روند عملیات عمرانی، افزود: باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم و رفع مشکل ترافیکی به ویژه در ایام تعطیلات باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از همراهی مردم رودبار، تصریح کرد: باید با ایجاد زیرساخت‌های مناسب شاهد روند رو به رشد اقتصاد منطقه و استان باشیم.

استاندار گیلان به وقفه ایجاد شده در روند عملیات اجرایی پروژه اشاره و تأکید کرد: که اقدامات باید به صورت روزانه گزارش داده شود همچنین باید راه‌های دسترسی محلی رودبار همچون مسیر قبل از افتتاح راه اصلی نیز بازگشایی شده تا مردم با مشکلات کمتری مواجه باشند.

کد خبر 5344084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha