۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۹

لژیونرهای فوتبال ایران؛

از گلزنی زاهدی و صیادمنش تا غیبت جهانبخش در لیگ کنفرانس اروپا

 از گلزنی زاهدی و صیادمنش تا غیبت جهانبخش در لیگ کنفرانس اروپا

لژیونرهای فوتبال ایران روز گذشته در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ کنفرانس اروپا و همچنین لیگ اروپا شب گذشته در کشورهای مختلف پیگیری شد.

در هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا و در گروه C این رقابت‌ها، تیم زوریا لوهانسک اوکراین با حضور شهاب زاهدی و اللهیار صیادمنش به مصاف زسکا صوفیه بلغارستان رفت و با دو گل مهاجم ایرانی خود به پیروزی رسید.

در این مسابقه زاهدی در دقیقه ۸۷ و صیادمنش در دقیقه ۵+۹۰ برای زوریا گلزنی کردند. پاس گل دوم هم توسط زاهدی برای صیادمنش ارسال شد.

اتفاق قابل توجه گلزنی زاهدی در این بازی شادی گل این مهاجم بود. زاهدی بعد از گلزنی قصد داشت پیراهن خود را در بیاورد اما از تصمیم خود منصرف شد چرا که در این بازی کارت زرد گرفته بود و اگر شادی گل خود را به این سبک انجام می‌داد، با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج می‌شد.

این پیروزی باعث شد زوریا ۶ امتیازی شود و همچنان به صعود به مرحله بعد امیدوار بماند. در دیگر بازی این گروه بودا گلیمت نروژ برابر آاس رم ایتالیا به تساوی ۲-۲ رسید.

در گروه E این رقابت‌ها، شب گذشته تیم فاینورد هلند در غیاب علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی خود به مصاف یونین برلین رفت و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شد. فاینورد با این برد ۱۰ امتیازی شد و در صدر جدول این گروه باقی ماند.

اما در هفته چهارم مسابقات لیگ اروپا و در گروه H این بازی‌ها، تیم دینامو زاگرب کرواسی در حضور ۸۹ دقیقه‌ای صادق محرمی مدافع ایرانی خود برابر راپیدوین اتریش با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت. محرمی در دقیقه ۸۹ این بازی از زمین خارج شد.

دینامو با کسب این برد، ۶ امتیازی شد و بعد از وستهم، در رده دوم جدول قرار گرفت.

کد خبر 5344134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha