۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۴

سرمربی تیم فوتبال پیکان:

بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند

بازیکنان پیکان از جان مایه گذاشتند

تبریز- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان پیکان امروز از جان مایه گذاشتند و با تلاشی که داشتند شایسته این سه امتیاز بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجتبی حسینی عصر جمعه بعداز پیروزی پیکان برابر تراکتور در نشست خبری بعداز بازی گفت: بازی سختی بود ولی با اینکه گل اول را زود هنگام دریافت کردیم ولی روحیه خود را حفظ کرده و تلاشمان را دوچندان کردیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از دریافت گل روحیه خود را از دست ندادیم، افزود: بعداز گل تراکتور فشار خوبی روی دروازه آنها آوردیم و توانستیم دوگل بزنیم و البته چند گل هم نزدیم.

حسینی با بیان اینکه بازی در تبریز مقابل تراکتور کار بسیار سختی است، ادامه داد: بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند و خیلی خوب بازی کردند.

سرمربی پیکان با تاکید بر اینکه تیمش جوان است، گفت: می‌دانستیم تراکتور در فاز حمله تیم خوبی است، اگر شل می‌گرفتیم ضربه می‌خوردیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: زمین مسابقه نیز کیفیت بسیار عالی داشت که از مسئولان تراکتور قدردانی می‌کنم. بازیکنان ما شایستگی‌شان را نشان دادند و سه امتیاز را در این بازی سخت گرفتند.

حسینی سپس در خصوص گل‌هایی که بازیکنان تیمش زد گفت: روی یک شوت استثنایی گل اول را زدیم و گل دوم را هم روی کار ترکیبی زدیم. بازیکنان ما تلاش کردند تا این نتیجه را حفظ کنند.

کد خبر 5344511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha