۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۹:۴۰

تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک

تغییر مقصد اولین اعزام برون مرزی شمشیربازان بعد از المپیک

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر حضور در میادین بین‌المللی به منظور ارتقای رنکینگ جهانی را به جای الجزایر از گرجستان آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از بازی های المپیک تا به امروز ملی پوشان شمشیربازی اسلحه سابر ایران هیچ اعزام برون مرزی دیگری نداشتند اما فدراسیون شمشیربازی که از حالا روی حضور در بازی های آسیایی و کسب امتیاز لازم برای دستیابی به سهمیه المپیک ۲۰۲۴ متمرکز است، اعزام اعضای این تیم را در برنامه دارد.

قرار بود مسابقات گرند پریکس الجزایر اولین رویدادی باشد که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آن شرکت می کند. طبق آنچه در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده قرار بود این رقابت ها از ۲۴ دی ماه آغاز شود اما محل برگزاری این رقابت ها با حفظ زمان به گرجستان تغییر کرده است.

این جابه جایی اما تغییری در برنامه ملی پوشان اسلحه سابر ایجاد نکرده است طوریکه آنها با سفر به گرجستان و شرکت در مسابقات بین المللی این کشور، روند جدید خود برای کسب امتیازات جدید جهانی را آغاز می کنند.

برای حضور در مسابقات گرند پریکس گرجستان و رقابت های بعد از آن، اردوی تیم ملی شمشیربازی از نیمه دوم آذرماه با هدایت امین قربانی آغاز می شود.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تنها نماینده شمشیربازی ایران در المپیک توکیو بود که در رده ششم قرار گرفت. در دوره پیشین بازی های آسیایی هم این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

کد خبر 5345564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha