۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۲

فرماندار سرپل ذهاب:

اجرای طرح ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند تامین زمین است

اجرای طرح ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند تامین زمین است

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب گفت: اجرای طرح ملی مسکن در سرپل ذهاب نیازمند تامین زمین است.

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دولت سیزدهم در جهت تحقق برنامه تأمین مسکن برای افراد فاقد مسکن با راه اندازی سامانه ثبت‌نام نسبت به فراخوان متقاضیان واجد شرایط اقدام کرده و وزارت مسکن و شهرسازی در اکثر شهرهای کشور قبل از اجرای این برنامه اراضی دولتی را تملک کرده است.

وی افزود: امکان ثبت نام در طرح ملی مسکن فقط برای اهالی و ساکنین شهرستان‌هایی که زمین لازم در آنها تملک شده فراهم است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: سرپل ذهاب از جمله شهرستان‌هایی است که به دلیل محدودیت توسعه و عدم وجود زمین دولتی مناسب برای اجرای طرح مسکن شرایط اجرای طرح ملی مسکن در آن وجود نداشته و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان فاقد مسکن این شهرستان وجود ندارد.

فرزادی‌پور بیان کرد: طی مذاکرات انجام شده با مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه و همچنین در جلسات شورای مسکن شهرستان سرپل ذهاب در مورد تأمین زمین مناسب برای اجرای این طرح پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اراضی اطراف شهرستان سرپل ذهاب از اراضی مرغوب کشاورزی بوده و شرایط تغییر کاربری و ساخت مسکن در آن وجود ندارد.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: مسکن و شهرسازی در حال پیگیری برای تأمین زمین در نقطه‌ای خارج از محدوده شهرستان سرپل ذهاب است که با تأمین زمین امکان ثبت‌نام برای متقاضیان شهرستان فراهم می‌شود.

کد خبر 5346182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      1 0
      واقعا/ زمین میخواد مگه؟
    • صادقی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
      0 0
      تا کی میخوان اون منطقه ی خاکی وکشاورزی روبه روی احمدبن اسحاق به اسم قلعه گبری رو باستانی نگه دارن ؟؟اونجا رو بازکنن وذخایر گنجی رودربیارن وزمین اونجا روهم به عنوان مسکن ملی افتتاح کنن ،هرساله چندین نفربه خاطر ذخایر گنجی هرمنطقه میمیرن ،لطفا به این موضوع رورسیدگی کنید