۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۱

استاندار چهارمحال و بختیاری:

وضعیت احداث میادین میوه و تره بار در شهرکرد تعیین تکلیف شود

وضعیت احداث میادین میوه و تره بار در شهرکرد تعیین تکلیف شود

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری انحصار در توزیع میوه و تره بار را یکی از عوامل بالا رفتن قیمت عنوان کرد و گفت: وضعیت احداث میادین میوه و تره بار باید توسط شهرداری شهرکرد تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مردم باید نتایج نظارت بر اصناف و تأثیر آن بر کاهش تخلفات را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه واحد صنفی با بیش از سه بار تخلف و اعلام تذکر باید از سوی بازرسان پلمب شوند، عنوان کرد: با نصب بنر افراد متخلف باید به عموم مردم معرفی شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: احداث میادین میوه و تره بار از اهمیت بالایی در کاهش قیمت برخوردار است اما شهرداری شهرکرد در این زمینه اقدام مؤثری انجام نداده است.

عباسی با اشاره به اینکه دسترسی مردم به میادین میوه و تره بار آسان گردد، ادامه داد: با ایجاد فضای رقابتی برای توزیع کنندگان میوه و تره بار باید انحصار توزیع میوه از بین رود که این مهم موجب کاهش قیمت و افزایش رضایت مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت احداث میادین باید توسط شهرداری سریع‌تر تعیین تکلیف شود، گفت: در مسئله توزیع آرد و مرغ باید بر اساس سامانه تخلفات را کاهش داد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت استفاده از سامانه بومی در مسئله توزیع آرد و مرغ، اظهار کرد: در صورت بومی بودن سامانه در زمان ایجاد ایراد و مشکل می‌توان آن را حل و برطرف کرد.

کد خبر 5346749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha