۱۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۰

امام جمعه میامی:

«بازار فروش» مهمترین مشکل تولیدات میامی است

«بازار فروش» مهمترین مشکل تولیدات میامی است

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه مشکل تولیدات میامی «بازار فروش» است، گفت: ایجاد بازارچه فروش دائمی به توجه به عبور میلیون‌ها زائر رضوی از استان سمنان، یک ظرفیت خوب محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر دوشنبه در نشست معارفه شهردار جدید میامی به میزبانی سالن اجتماعات معلم این شهر با بیان اینکه میامی دارای ظرفیت‌های تولیدی بسیار خوبی در بخش‌های کشاورزی، دامداری، صنایع دستی و… است، تاکید کرد: مشکل بزرگ تولیدات میامی، فقدان بازار فروش است.

وی افزود: با توجه به عبور سالانه میلیون‌ها زائر رضوی از استان سمنان و همچنین گردشگران، ایجاد یک بازارچه دائمی برای فروش محصولات تولیدی میامی، یک ضرورت محسوب می‌شود که می‌تواند به اقتصاد این منطقه کمک کند لذا از مدیران شهری می‌خواهیم تا در این راه تلاش داشته باشند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه در سفر دولت سیزدهم به استان سمنان راه اندازی بازارچه در این شهرستان از رئیس جمهوری درخواست شد اما اجرای آن نیازمند پیگیری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی و… دارد، گفت: تأثیر داشتن چنین زیرساختی برای عرضه تولیدات میامی، بر اقتصاد منطقه بی‌بدیل خواهد بود.

صفایی پور با بیان اینکه این بازارچه می‌تواند در اشتغال نیز مؤثر باشد، گفت: میامی در مسیر جاده تهران - مشهد قرار دارد در نتیجه باید سعی کنیم تا با فضای سبز، ایجاد بازارچه دائمی فروش محصولات و صنایع دستی، زیبا سازی بصری و… ماندگاری مسافران را افزایش دهیم تا از لحاظ اقتصادی نیز بتوانیم به منطقه کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه دیگر خواسته ما از مسئولان و مجموعه مدیریت شهری میامی استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در برنامه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شهرداری است، گفت: از ظرفیت موثران شهر برای جذب سرمایه گذاران استفاده شود تا شاهد ارتقای اقتصادی منطقه میامی باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم علیرضا رهبری به عنوان شهردار میامی معرفی شد.

کد خبر 5346829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha