۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

فرماندار سابق اصفهان:

باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم

باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام (ره) باشیم

اصفهان- فرماندار سابق اصفهان گفت: همه ما باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام(ره) باشیم. 

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سیستانی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار اصفهان اظهار داشت: امروز باید رهرو خط امام راحل و رهبر کشور باشیم و در مسیر خواسته‌های رهبر کبیر انقلاب تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما باید در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه امام باشیم و بتوانیم در هر مسئولیت و محل خدمت راه انقلاب را پیش بگیریم.

فرماندار پیشین اصفهان در خصوص همکاری کوتاه با استاندار جدید اصفهان تصریح کرد: استاندار جدید مرتضوی در طول مدت کوتاه با نوع نگاه و منش خود روش و راه خوبی برای موفقیت پیش گرفته اند و امیدواریم با این راه بتوانند تمامی چالش‌های پیش رو را حل کنند.

وی با اشاره به تخصص فرماندار جدید اصفهان ابراز داشت: احمدی از چهره‌های خدوم و زحمتکش اصفهان است، او در سایه رهنمودهای استاندار و همکاری مردم در سنگرهای مختلف موفق خواهند شد.

سیستانی در پایان اظهار داشت: آرزوی قرار گرفتن زیر پرچم امام را داریم و امیدواریم بتوانیم موجب افزایش عشق به امام و امید به زندگی در کشور شویم.

وی گفت: از خدا خواستم در اوج فشار بتوانم متانت داشته باشم و همواره تلاش داشتم هر روز یک گره از کار مؤمن باز کنم و کسی پشت در اتاق من نماند.
فرماندار اصفهان ادامه داد: علی رغم مشکلات موجود مثل فقر و کم آبی و مسائل اقتصادی تلاش کردم به مردم خدمت کنم، حس تعامل با مردم بسیار مثبت است اگرچه این مشکلات دردآور است.
وی تاکید کرد: وقتی یک دردمند سفره دل خود را باز می‌کند آدم می‌ماند، اما با لطف اقشار مختلف گره‌ها باز شد و در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اقدامات مسئولیت خود را انجام دادم.
سیستانی اظهار کرد: از یک سال و نیم پیش درخواست بازنشستگی کردم، بعد از انتخابات نیز درخواست دادم که تا زمان انتخاب فرماندار جدید صبر کردم و امروز به مقام بازنشستگی رسیدم.

وی بیان کرد: نباید چنین اتفاقاتی برای کشاورزان اتفاق می‌افتاد، اما اقدامات گسترده‌ای برای حل مشکلات آنها انجام شد اگرچه تغییر شغل برای آنها سخت بود.

فرماندار پیشین اصفهان گفت: صنایع دستی به طور پویا برای افراد مستعد پیگیری شد و امیدواریم با همکاری اداره صنایع دستی این بحث ادامه پیدا کند.

وی در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در برگزاری انتخابات با رعایت بی طرفی و در نظر گرفتن شرایط اجتماعی آن را برگزار کنیم که همه نتایج آن را دیدند و بعد از آن نیز در خدمت اعضای شورای شهر بودیم و آنها نیز همکاری خوبی داشتیم.

کد خبر 5347436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha