۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۱۸

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان:

واحدهای صنعتی و معدنی زنجان هیچ گونه حمایتی از فوتبال نمی کنند

واحدهای صنعتی و معدنی زنجان هیچ گونه حمایتی از فوتبال نمی کنند

زنجان-رئیس هیئت فوتبال استان زنجان گفت: واحدهای صنعتی و معدنی استان زنجان هیچ گونه حمایتی از فوتبال نمی کنند و از تیم های سایر استان ها حمایت مالی می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر بلباسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، با تاکید بر اینکه فوتبال زنجان نیازمند جذب حامی مالی است و برای تحقق رایزنی ها فراوان صورت گرفته است، گفت: واحدهای صنعتی و معدنی استان زنجان هیچ گونه حمایتی از فوتبال استان زنجان نمی کنند و از تیم های سایر استان ها حمایت مالی می کنند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای اینکه حضور موثری در فوتبال داشته و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری کند، باید دیده شود، افزود: اگر نتوانیم فوتبال زنجان را به جایگاهی برسانیم که از مقبولیت زیاد برخوردار نشود، حامی مالی نیز انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه و یا تداوم حمایت از فوتبال به عنوان اسپانسر نخواهد داشت.

بلباسی تاکید کرد: باید همه شاخصه‌ها و زیرساخت‌ها جهت سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش وجود داشته باشد و یکی از رویکردهای اصلی هیئت فوتبال استان، این است که حضور نیافتن صنایع بزرگ استان در حوزه ورزش باید آسیب‌شناسی و ریشه‌یابی شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان برخی سوء مدیریت ها در ورزش استان زنجان را در دورهای گذشته یادآور شد و با بیان اینکه مدیران استان آشنایی کافی با استعدادهای فوتبالی زنجان ندارند، گفت: تا زمانی که در مدیران ارشد استان، انگیزه‌ای برای اهتمام به این ورزش وجود نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت که فوتبال زنجان بتواند از حمایت‌های بخش خصوصی و صنایع بزرگ بهره‌مند شود.

بلباسی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین حلقه‌های مفقوده فوتبال زنجان، فاصله گرفتن مردم و مسئولان از فوتبال است، افزود: باید مردم را که از این رشته ورزشی فاصله گرفته اند را دوباره به این سمت سوق داد، افزود: فوتبال زنجان با فوتبال سایر استان های کشور فاصله دارد که این نیز باعث شده است تا مردم زنجان از این رشته ورزشی فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه کمبود سالن فوتبال از دغدغه های مهم هئیت فوتبال استان زنجان است، گفت: بخش دولتی با واگذاری این سالن‌ها به بخش خصوصی، می تواند در کنار رونق بخشی به ورزش استان زنجان در زمینه ایجاد زمینه درآمدزایی برای باشگاه های ورزشی استان موثر واقع شوند.

بلباسی ادامه داد: رعایت اخلاق و اخلاقمداری در رشته های ورزش ازجمله فوتبال امری بسیار ضروری بوده و در خانواده فوتبال این استان همدلی ها کمرنگ و ضعیف شده است که باید این مهم تقویت شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با تاکید براینکه صدای هیئت فوتبال زمانی شنیده خواهد شد که خبرنگاران در کنار ما باشند، ادامه داد: رسانه‌ها نه تنها یار دوازدهم، بلکه معتقدیم یار اصلی فوتبال به شمار می‌رود.

بلباسی با اذعان به اینکه همدلی در خانواده فوتبال کمرنگ شده و بخش خصوصی نیز به محض شنیدن نام فوتبال، عطای حمایت از ورزش را به لقایش می‌بخشد، گفت: یکی از آفت‌های فوتبال زنجان برخورد احساسی با مسائل و مشکلات این رشته ورزشی در استان است لذا برای رفع چالش های موجد در زمینه فوتبال استان زنجان، باید از برخورد احساسی اجتناب شود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان افزود: فوتبال زنجان برای اینکه بتواند به روزهای اوج خود در گذشته و زمانی که در رقابت‌های لیگ یک نماینده شایسته‌ای داشت، بازگردد، باید از رسانه‌ها کمک بگیرد.

بلباسی با باردیگر از حواشی بوجود آمده در مجمع انتخابات هئیت فوتبال استان زنجان عذرخواهی کرد و گفت: هیئت فوتبال خانه ورزش خبرنگاران و رسانه ها نیز خانه این هیئت است و امید است در کنار یکدیگر راهکاری برای تعالی این رشته ورزشی و رسیدن به جایگاه اصلی پیدا کنیم.

کد خبر 5347848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha