۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

سرمربی تیم والیبال پیکان:

بازیکنان ناشناس و جوانی در لیگ والیبال بانوان حضور دارند

بازیکنان ناشناس و جوانی در لیگ والیبال بانوان حضور دارند

سرمربی تیم والیبال زنان پیکان گفت: بازیکنان جوان، جدید و ناشناسی در لیگ حضور دارند و کار آنالیز در جریان مسابقات انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال زنان فردا (پنجشنبه) برگزار می شود و تیم والیبال پیکان پس از کسب یک پیروزی و یک شکست در سومین بازی مقابل تیم ستارگان فارس قرار خواهد گرفت.

نیلوفر رشیدی سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر زنان گفت: تیم‌ها و بازیکنان، جوان، ناشناس و جدیدی به مسابقات لیگ برتر والیبال زنان اضافه شده‌اند. به همین دلیل شناخت کافی نداریم و در جریان مسابقه تیم‌ها را آنالیز می‌کنیم. تیم پیکان نیز با میانگین سنی ۲۱ سال در رقابت‌ها شرکت کرده است.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: با تلفیقی از بازیکنان جوان و چند بازیکن با تجربه تیم را بسته ایم. در بازی نخست مقابل باریج اسانس نمایش زیبایی داشتیم. در هفته دوم تیم جنگنده و جوان ورامین را شکست دادیم و از تمام بازیکنان خود استفاده کردیم.

وی افزود: بازی هفته سوم مقابل تیم ستارگان فارس است که نسبت به سال گذشته بازیکنان غیر بومی خوبی جذب کرده است و متفاوت تر در مسابقات حاضر شده است.

رشیدی درباره تقسیم شدن ملی پوشان و نزدیکی مسابقات گفت: هنوز به خوبی ملی پوشان تقسیم نشده اند و ۳ تیم آنها را در اختیار دارند. ملی پوشان وارد تیم هایی می شوند که حمایت مالی خوبی صورت گیرد و چند تیم بیش تر حامیان مالی خوب ندارند.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پایان گفت: اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان حمایت خوبی از ورزش زنان و تیم دارد و والیبال زنان با حمایت باشگاه تلاش خود را خواهد کرد.

کد خبر 5348321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha