۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۳۴

امام جمعه اردبیل تاکید کرد؛

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش صادرات صنایع غذایی در اردبیل

ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش صادرات صنایع غذایی در اردبیل

اردبیل - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بر لزوم تقویت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش صادرات صنایع غذایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدحسن عاملی عصر چهارشنبه در بازدید از یکی از واحدهای تولید صنایع غذایی در اردبیل اظهار کرد: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دامپروری و صادراتی فراورده‌های خام دامی در اردبیل غیرقابل انکار است و این امر لزوم حمایت همه جانبه مسئولان استانی از سرمایه گذاران و صادر کنندگان استانی را مبرهن می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هم در بعد اقتصادی و هم در بعد اشتغالزایی نگاه دلسوزانه مسئولان لازم و ضروری است که در این راستا همت همگانی در پیگیری فوری مشکلات و رفع چالش‌های پیش روی سرمایه گذاران استانی ضرورت دارد.

امام جمعه اردبیل تدوین سند چشم انداز توسعه هدفمند استان و بهره مندی از این ظرفیت‌های سرمایه گذاری با تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت‌های قوی در افزایش صادرات یادآور شد و بیان کرد: صادرات این محصولات و فرآورده‌های غذایی از استان اردبیل باید به همت سرمایه گذاران استانی و حمایت همه جانبه مسئولان اردبیل به جد پیگیری و دنبال شود.

آیت‌الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود دامپزشکی را ارگان مهم در سلامت همگانی عنوان کرد و گفت: مسئولیت دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی بسیار سنگین است و نباید در این حوزه با کسی مماشات کرد بلکه با بالا بردن اشرافیت و جدیت در امور محوله عرصه را بر فرصت طلبان و سود جویان تنگ کرد.

وی همچنین برای هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مختلف برای رونق اقتصادی استان ابراز امیدواری کرد و افزود: مسئولان واحدهای صنعتی و صادراتی استان به درجه‌ای از یقین، خودباوری و اعتماد به توان ملی برسند که برای مدیریت صحیح در محدودیت‌ها همت گمارند.

کد خبر 5348857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha