۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰

رئیس اداره راهداری خلخال خبر داد؛

یخبندان در جاده خلخال به اسالم/بدون زنجیر چرخ تردد نکنید

یخبندان در جاده خلخال به اسالم/بدون زنجیر چرخ تردد نکنید

خلخال - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: با توجه به بارش ۳۰ سانتیمتری برف در جاده خلخال به اسالم، تردد بدون زنجیر چرخ ممکن نیست و این مسیر لغزنده اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، معروف خسروی صبح روز جمعه در جریان بازدید از روند کمک رسانی و بازگشایی محورهای مواصلاتی خلخال با بیان اینکه شدت بارش در این منطقه موجب ایجاد مشکل در تردد وسایل نقلیه شده است اظهار کرد: تردد در بیشتر جاده‌های شهرستان خلخال و به خصوص محور خلخال به گیلان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

وی میزان بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان خلخال را بیش از ۳۰ سانتی متر اعلام کرد و افزود: هم اکنون شاهد یخبندان و لغزندگی مسیرهای تردد در این جاده‌ها هستیم به طوری که حرکت وسایل نقلیه بدون داشتن تجهیزات زمستانی و ایمنی خطر آفرین اعلام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده با اشاره به اینکه طبق اعلام همکاران ما در راهداری جاده خلخال به پونل هم بارش برف گزارش شده گفت: هم اکنون سطح جاده در این مسیر نیز برف و یخبندان می‌باشد و راهداران با امکانات ویژه و مجهز جهت خدمت رسانی در این محور در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

خسروی تصریح کرد: نمک پاشی و برف روبی مسیر خلخال به اسالم توسط همکاران در حال انجام است توصیه می‌شود هشدارهای راهداری و پلیسی توسط رانندگان جدی گرفته شود.

وی به هموطنانی که قصد سفر از این جاده‌ها را دارند توصیه کرد: ضمن داشتن آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط برفی، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو قبل از سفر اطمینان حاصل کنند.

کد خبر 5349665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha