۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۱

استاندار پیشین البرز:

تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد

تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد

کرج - استاندار سابق البرز گفت: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر شنبه در مراسم معارفه و تودیع استانداران البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: تمامی اقدامات و برنامه‌هایی که محقق شد، حاصل تعامل و هم افزایی مجموعه مدیران، مسئولان و زیر مجموعه آنها بود.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های رسانه‌های استان، ادامه داد: البرز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری رنگین کمان اقوام مختلف ایرانی است و این تنوع اقوام در البرز از تهدید به فرصت تبدیل شد.

استاندار پیشین البرز با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان گفت: استاندار جدید البرز با کوله باری از تجربه و انرژی در مسیر آبادانی و توسعه همه جانبه البرز حرکت خواهند کرد.

وی افزود: اکنون تمامی شهرهای استان البرز از وضعیت قرمز و نارنجی خارج شده‌اند و مرگ و میر، بستری‌ها و بیماران سرپایی ناشی از کرونا در استان کاهش یافته است.

شهبازی با اشاره به همچنان خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستم، تصریح کرد: از مجموعه شورای تأمین، شورای اداری و تک تک مردم، مسئولان و کارکنان بخش‌های استان قدردانی می‌کنم.

وی متذکر شد: امید است کوتاهی‌های بنده را مورد عفو قرار دهند و تمامی کارهایی که در این استان به سرانجام رساندم با هدف آبادانی و توسعه و رضایتمندی مردم بوده است.

کد خبر 5350630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha