۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴

فرماندار بوشهر معارفه شد

فرماندار بوشهر معارفه شد

بوشهر- در آئینی با حضور استاندار بوشهر صالح رحیمی به‌عنوان فرماندار جدید بوشهر معرفی و از خدمات عباس جمشیدی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید بوشهر اظهار داشت: مسئولیت را برای خودم یک توفیق برای خدمت به مردم می‌دانم و از این فرصت به خوبی استفاده خواهم کرد.

فرماندار جدید بوشهر خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: کسانی باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرند که اعتقاد ویژه‌ای به خدمت داشته باشند.

وی اضافه کرد: تاکنون تلاش‌های گسترده‌ای برای خدمات‌دهی به مردم در عرصه‌های مختلف صورت گرفته و قدردان فرمانداران، بخشداران، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اداری و شورای تأمین ادوار بوشهر هستیم.

رحیمی از وحدت و همدلی به عنوان ملاک اصلی برای فعالیت در فرمانداری بوشهر یاد کرد و ادامه داد: تلاش داریم با تقویت تعامل و همراهی فرمانداری با سایر نهادها، مسیر خدمت به مردم را هموارتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید سرعت خدمات رسانی به مردم را افزایش دهیم تصریح کرد: تغییر پست‌های احتمالی نیز نباید سر سوزنی منجر به کوتاهی در خدمت به مردم شود.

مسئولیت یک هدیه الهی است

فرماندار سابق بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: هر خدمتی که در سال‌های گذشته انجام شده است فرماندار تنها نبوده و همه مسئولان و کارکنان در کنار هم این خدمت را انجام داده‌اند.

عباس جمشیدی تصریح کرد: برای افرادی که خدمت به مردم را یک توفیق برای خود می‌دانند، داشتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک هدیه بزرگ است.

وی استفاده از نظرات مردم و کارشناسان را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: نقد منصفانه در این مسیر به توسعه و پیشرفت کمک می‌کند و مسئولان نیز برای کار نیاز به تقدیر و تشویق ندارد.

فرماندار سابق بوشهر افزود: طی پنج سال و نیمی که توفیق خدمت در فرمانداری بوشهر را داشتم، تفویض اختیار، تکلیف از شخص خواستن، مبارزه با فساد و اجرا قانون با رویکرد تعاملی از مهمترین اولویت‌ها بود.

در این مراسم صالح رحیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه و از خدمات عباس جمشیدی تقدیر شد.

کد خبر 5350913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • صفر قاسمی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
      0 0
      با سلام وقت بخیر . . برای ایشان همانگونه که فرمایش کرده اند ، مسئولیت یک هدیه الهی است از درگاه خداوند منان آرزومندم که این هدیه را به نحو احسن به انجام رسانند .