۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۲۹

پیمان اکبری:

پیکان رفته رفته بهتر می‌شود/ امیدوارم تست دوپینگ گرفته شود

پیکان رفته رفته بهتر می‌شود/ امیدوارم تست دوپینگ گرفته شود

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی تیمش گفت: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و امیدوارم در آینده بازیهای بهتری به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال پیکان تهران در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال امروزموفق شد با نتیجه ۳ بر صفر تیم والیبال شهرداری ورامین را شکست دهد.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پایان بازی و پیروزی تیمش گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. تیم ورامین در ۳-۴ هفته اخیر خود بردهای خوبی کسب کرد. تیم پیکان نیز به تازگی برخی از بازیکنان مصدوم خود را در اختیار گرفته است. در شروع فصل، بدشانسی آوردیم اما شرایط کم کم بهتر می‌شود.

وی افزود: امیدوارم در بازیهای آینده نمایش بهتری داشته باشیم. ورامین یکی از تیم های خوب والیبال است که به خوبی والیبال بازی می کند. برنامه خوبی هم روی تیم خودمان و هم روی تیم ورامین داشتیم. در حمله به آنچه که انتظار داشتیم دست یافتیم و در توپ گیری نیز عملکرد خوبی داشتیم و توپهای برگشتی را نیز به امتیاز تبدیل کردیم. رفته رفته بازیکنانم به شرایط ایده آل می رسند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره هدفگذاری تیم پیکان در فصل جاری رقابت ها نیز گفت: امسال چند تیم بسیار خوب در مسابقات شرکت دارند. ما نیز تلاش می کنیم جزو مدعیان باشیم. همه تیمها این شانس را دارند که در سکو قرار گیرند. ما نیز هدف داریم که باشگاه پیکان را که در ۲-۳ سال اخیر نتایج خوبی کسب نکرده به شرایط ایده آل بازگردانیم. امیدوارم این اتفاق با همکاری بازیکنان، کادر فنی و مدیریت رخ بدهد.

اکبری درباره برگزاری دو بازی در هفته و فشردگی مسابقات نی زگفت: اعتراضی نسبت به این موضوع نداریم. در لیگ های حرفه ای دنیا در کشورهای اروپایی این اتفاق می افتد و حتی گاهی ۳ بازی در هفته اتفاق می افتد. در ابتدای مسابقات این گونه تصمیم گیری شد و کسی نسبت به برنامه ریزی ها اعتراضی نداشت.

وی درباره بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل هراز نیز گفت: هراز تا به امروز نتایج خوبی کسب کرده و جزو تیم های بالای جدول است. تلاش می کنیم بتوانیم دست پر از آمل بازگردیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پایان در پاسخ به این سوال که امسال تست دوپینگ گرفته نمی شود آیا نسبت به این موضوع اعتراضی انجام داده اید یا خیر گفت: موافق هستم که تست دوپینگ گرفته شود و این یکی از صحبت های من با عظیمی رئیس سازمان لیگ بوده است. امیدوارم در آینده تست دوپینگ از تیم ها گرفته شود.

کد خبر 5351781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha