۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۶

پوریا فیاضی در گفتگو با مهر:

پیکان بدشانس‌ترین تیم لیگ است/ فشردگی مسابقات کار را سخت کرد

پیکان بدشانس‌ترین تیم لیگ است/ فشردگی مسابقات کار را سخت کرد

ملی پوش تیم والیبال پیکان با بیان اینکه بدشانس ترین‌تیم لیگ هستند گفت: فصل جدید را با مصدومیت بازیکنان آغاز کردیم و فشردگی مسابقات کار را سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد تیم شهرداری ورامین عبور کند.

پوریا فیاضی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط و وضعیت خودش و تیم پیکان گفت: شخصاً بیمار بودم و نتوانستم در هفته های ابتدایی لیگ، در خدمت تیم پیکان باشم. از شرایط آرمانی ام خارج شدم. بازی مقابل شهرداری ورامین خوب بود. در ست سوم کمی از هیجان بازی کاسته شد اما مهم سه امتیاز بود که توانستیم آن را به دست آوریم که این پیروزی پس از شکست مقابل گنبد برایمان حائز اهمیت است.

دریافت کننده تیم پیکان تهران ادامه داد: پیکان را می‌توان یکی از بدشانس ترین تیم های نیم فصل لیگ برتر والیبال معرفی کنیم چرا که در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان مصدوم شدند و تیم نتوانست به صورت کامل بازی ها را آغاز کند.

فیاضی درباره بازی روز چهارشنبه مقابل آمل تصریح کرد: تیم هراز آمل، تیم فوق العاده خوبی است. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مقابل این تیم نتیجه کسب کنیم و شرایط خوبمان را ادامه دهیم.

وی درباره فشردگی مسابقات نیز اظهار داشت: شرایط سخت است به ویژه برای تیم پیکان که بازیکنان مصدوم زیادی داشت. پس از آسیب دیدگی محمدطاهر وادی، امیر حسینی به تیم ملحق شد که با توجه به فشردگی مسابقات فرصت زیادی برای تمرین نداشتیم اما به هر حال حسینی پاسور باتجربه ای است و امید داریم در آینده تیم هماهنگ تر شود.

کد خبر 5352171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha