۲۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

چابک سازی برنامه‌ها و نیروی انسانی رسالت تبلیغات اسلامی است

چابک سازی برنامه‌ها و نیروی انسانی رسالت تبلیغات اسلامی است

ساوه - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: این اداره کل با توجه به رویکرد تحولی خود در راستای چابک سازی مساجد، هیأتهای مذهبی، دارالقران‌ها و نیروی انسانی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی عباسی عصر دوشنبه در معارفه رئیس جدید تبلیغات اسلامی ساوه که در محل فرمانداری ساوه برگزار شد، گفت: شهرستان ساوه از حیث فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و کشاورزی و صنعتی دارای جایگاه ویژه است و مهد پرورش بزرگانی و چهره‌های بین المللی چون علامه عسگری و شهید چمران است.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های مذهبی و سیاسی چون نزدیکی به شهر قم و پایتخت می‌تواند فرصتی برای پیشرفت شهرستان باشد اما اگر نتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم قطعاً یک تهدید برای شهرستان محسوب شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: تبلیغات اسلامی در حوزه رویکرد تحولی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در راستای چابک سازی مساجد، هیأتهای مذهبی، دارالقرانها و نیروی انسانی حرکت خواهد کرد.

عباسی تصریح کرد: حوزه فعالیت‌های تبلیغات اسلامی وسیع است و مأموریت‌های زیادی روی دوش این سازمان گذاشته است و عملیات فرهنگی منوط و منحصر در یک دستگاه نیست و لازم است همه نهاد و سازمان‌ها برخی از فعالیت‌هایشان را به حوزه فرهنگ اختصاص دهند.

وی عنوان کرد: از زمان فعالیت بنده در سازمان تبلیغات سعی شده از نیروهای بومی استان استفاده کنیم حجت الاسلام سید حسین سامعی از فضلای خوب و بومی استان مرکزی هستند که امیدوارم وجود ایشان در شهرستان ساوه منشأ خیر و برکت باشد.

چابک سازی برنامه‌ها و نیروی انسانی رسالت تبلیغات اسلامی است

فرصت خدمت در جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند است

حجت الاسلام سید حسین سامعی رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه گفت: فرصت خدمت در جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند است اگر نصیب کسی شد باید خود را در معرض یک امتحان سخت قرار دهد چرا که این فرصت‌ها با خون ۳۰۰ هزار شهید فراهم شده است.

وی افزود: فرصت خدمتگزاری که در اختیار افراد قرار داده می‌شود ممکن است در این دنیا محاسبه جزئی شوند اما افکار و اندیشه و جز به جز عمل فرد نزد خداوند متعال محاسبه می‌شود، عرصه خدمت در این دنیا یک مسابقه مادی نیست که تشنه سمت و تشکیلات باشیم بلکه مسابقه رسیدن به مغفرت است و این مغفرت در اثر تقوا حاصل می‌شود.

سامعی بیان کرد: قطعاً اگر مسئولی در فعالیت خود موفق است به این خاطراست که حتی در برابر به جا آوردن مستحبات احساس مسؤلیت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم از زحمات حجت سلام سید مهدی یعقوبی تقدیر و حجت اسلام سید حسین سامعی سکاندار اداره تبلیغات اسلامی ساوه شد.

کد خبر 5352764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha