۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود

رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج و با هدف خدمت رسانی به روستاهای مناطق محروم استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این رزمایش ایجاد شور و نشاط انقلابی را دنبال خواهد کرد. یک هزار نیروی بسیجی جهادگر استان در آن حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دندان پزشکی، ویزیت بیماران، امور عمرانی، برگزاری میز خدمت و توزیع جهیزیه و… از جمله بخش‌های این رزمایش جهادی خواهد بود، افزود: سخنرانی غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور آغازگر این رزمایش همزمان با روز بیست و نهم آبان ماه در سمنان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج استان سمنان با بیان اینکه در این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد، ابراز داشت: این طرح در روستای خیرآباد سمنان آغاز خواهد شد و امید آفرینی در بین مردم را دنبال خواهد کرد.

کاشفی با بیان اینکه بسیج اصناف و اقشار مختلف از جمله بسیج مهندسان، پزشکی و… در این رزمایش حضور خواهد داشت، گفت: در این رزمایش افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال روستایی، محرومیت زدایی، بسته‌های معیشتی، بازسازی منازل روستایی و… دنبال می‌شود.

کد خبر 5353163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha