۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خبر داد؛

فوت ۳ قزوینی بر اثر ویروس کرونا

فوت ۳ قزوینی بر اثر ویروس کرونا

قزوین-معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۳ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا بوده‌ایم.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد فوت ۳ نفر از هم استانی‌ها به دلیل ابتلاء به ویروس منحوس کرونا بوده‌ایم.

وی گفت: با بستری شدن ۶۰ بیمار جدید، تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های استان بستری هستند به ۲۷۰ بیمار رسیده است که متأسفانه ۱۵ نفر از این افراد شرایط خوبی نداشته و بدحال هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ نفر در استان قزوین به طور قطع به این ویروس آلوده شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: با لطف خدا و تلاش کادر درمان ۴۸ نفر از مبتلایان نیز طی ۲۴ ساعت گذشته روند بهبود را طی کرده و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

حبیبی عنوان کرد: از ابتدای شیوع این ویروس در استان قزوین تا به امروز ۴۳ هزار و ۴۳۳ نفر در استان قزوین بر اثر ابتلاء به ویروس در بیمارستان بستری شده‌اند که متأسفانه ۲ هزار و ۶۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی گفت: امیدواریم با واکسیناسیون همگانی و رعایت جدی پروتکل‌ها توسط شهروندان قزوین بتوانیم شاهد این باشیم که نرخ بیماری و مرگ و میر بر اثر کرونا را کنترل کنیم.

این مسئول با بیان اینکه تا به این لحظه بیش از ۹۲ درصد افراد زیر ۱۸ سال در استان قزوین نوبت اول واکسن خود را تزریق کرده‌اند، اضافه کرد: بیش از ۸۹ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان قزوین نیز نوبت اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: بیش از ۷۳ درصد از کل جمعیت استان قزوین هر دو دز واکسن را دریافت کرده‌اند.

کد خبر 5353393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha