۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۷:۵۵

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس خبر داد؛

سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به خور و بیابانک

سفر اعضای فراکسیون زنان مجلس به خور و بیابانک

اصفهان-نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس گفت: اعضای فراکسیون زنان برای بررسی مشکلات و مطالبات زنان شهرستان نائین، خور و بیابانک و نقش‌آفرینی زنان در امر توسعه سفر کردند.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر اعضای فراکسیون زنان به شهرستان‌های نایین، خور و بیابانک برای بررسی مشکلات و مطالبات حوزه زنان اظهار داشت: با توجه به اینکه اساس کار مجلس در ابتدای شکل‌گیری بر بررسی‌های میدانی برای آشنایی با مشکلات مردم بنا نهاده شده است، از نمایندگان فراکسیون زنان دعوت شد تا به شهرستان خور و بیابانک و نائین سفر کنند و از نزدیک با مشکلات شهرستان به ویژه در حوزه زنان آشنا شوند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل گستردگی و گسستگی‌های چالش‌های هر منطقه، نمی‌توان یک نسخه را برای کل کشور پیچید، از این رو در این سفر درصدد هستیم که در بخش توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی زنان، پیگیری حمایت‌های لازم در حوزه زنان شهرستان را در سطح کلان در مجلس شورای اسلامی دنبال کنیم.

اهمیت مشارکت زنان در توسعه

نماینده مردم نائین، خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: با این وجود نمی‌توان نقش تاثیرگذاری زنان در جامعه را نادیده گرفت و این امر ضرورت توجه به حوزه زنان را دوچندان می‌کند که حتی محقق شدن توسعه به مشارکت بیشتر زنان بستگی دارد.

وی بیان داشت: در این سفر نمایندگان مجلس و اعضای فراکسیون زنان در یک ارتباط دو سویه به بررسی مشکلات زنان کارآفرین و فعال شهرستان خور و بیابانک و نائین خواهند پرداخت تا مطالبات به حق آنها را از طریق وزرا و مسئولان و ارائه طرح‌ها پیگیری کنند.

ضرورت توجه به توانمندسازی زنان

آزاد با اشاره به گام دوم انقلاب به عنوان سند بالادستی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: زنان جوان می‌توانند در رسیدن به اهداف این سند جامع و کامل برای پیشرفت و توسعه در ابعاد مختلف جامعه از جمله سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نقش‌آفرینی کنند که این امر ضرورت توجه به حوزه زنان را افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم که این سفر سرآغازی بر توجه بیشتر به توانمندی زنان شهرستان و ایجاد بستری برای تسهیل مشکلات آنها در سطح ملی صورت گیرد.

کد خبر 5354665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      اعضای محترم فراکسیون بانوان اگر خیلی دغدغه مردم و بویژه بانوان شهرستان خور را دارند ، محبت کنند و در تیرماه یا مردادماه به این شهرستان سفر کنند ! نه در فصل پاییز و هوای بهاری و عالی منطقه !