۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

پیش بازی ذوب آهن شهرخودرو؛

جنگ برای جانی دوباره/ بردن قعر برای نزدیکی به صدر

جنگ برای جانی دوباره/ بردن قعر برای نزدیکی به صدر

اصفهان- تیم فوتبال ذوب آهن در حالی مقابل شهرخودرو صف آرایی می‌کند که مشهدی ها عملکرد خوبی در بازی‌های گذشته خود نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شهر خودرو از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود، مصافی که برای شاگردان تارتار جنگی برای نزدیکی به صدر جدول و برای میثاقیان نبردی برای جدایی از قعر جدول است.

در نشست خبری پیش از بازی چه گذشت؟

اکبر میثاقیان در نشست خبری قبل از این مصاف از امیدواری تیمش برای بازگشت به قدرت خبر داد و گفت: ما دوست داریم این تیم مثل ابومسلم افتخارات زیادی کسب کند و باید به هم کمک کنیم تا شهرخودرو از شرایط بد دور شود.

او در خصوص اردو تیمش در تهران نیز توضیحاتی ارائه کرد و مدعی شد این اردو به منظور عوض شدن روحیه تیمش بوده و می‌تواند باعث شود در بازی مقابل ذوب آهن برنده شود.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن به دلیل تأخیر ۶ ساعته پرواز به این نشست خبری نرسید.

اعتراض ذوب آهنی‌ها به تغییر ورزشگاه

از هفته‌ها قبل ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان محل میزبانی شهر خودرو از مهمانان شناخته می‌شد، اما در آستانه بازی ذوب آهن و برای دومین بار در سال‌های اخیر ورزشگاه خانگی به یکباره تغییر کرد.

روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در نقد این تغییر طی بیانیه‌ای نوشت:

«در پی تغییر ناگهانی زمین مسابقه دیدار تیم‌های ذوب آهن و شهرخودرو باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان اعتراض کتبی خود را به سازمان لیگ فوتبال اعلام نمود؛ شایان ذکر است که مطابق برنامه‌های ارائه شده سازمان لیگ که در ابتدای فصل به کلیه باشگاههای حاضر در لیگ باشگاههای کشور ابلاغ گردیده مقرر شده بود که دیدار تیم‌های شهرخودروی مشهد و ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم رقابتهای لیگ در زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار گردد ولی در کمال تعجب باشگاه مذکور پس از چهار هفته بازی در زمین مذکور در اقدامی ناگهانی به بهانه آماده نبودن زمین و خراب شدن چمن به دلایل مسائل جوی زمین مسابقه را به ورزشگاه ثامن تغییر داده است! این در حالی است که تیم ذوب آهن در دیدار قبلی خود نیز با جابه جای زمین مسابقه یک روز قبل از مسابقه مواجه شده بود»

اکبر میثاقیان در خصوص این تغییر در نشست خبری قبل از بازی گفته بود: «ما مشکلی نداریم و به نظر من می‌شود در آن ورزشگاه بازی کرد؛ امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و مقابل ذوب‌آهن پیروز باشیم.»

وقتی این موضوع حساس‌تر می‌شود که ۴ سال پیش ذوب آهنی‌ها در این ورزشگاه مقابل سیاه جامگان تحت هدایت اکبر میثاقیان صف آرایی کردند که منجر به مصدومیت شدید قاسم حدادی فر شد.

شرایط خاص دو سرمربی

هر دو سرمربی با شرایطی خاص برای این مصاف آماده می‌شوند، مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن به تازگی عمل دیسک کمر را پشت سر گذاشته و در بازی‌های اخیر تیمش نیز با نشست روی صندلی به هدایت تیمش پرداخته است.

در سمت مقابل اکبر میثاقیان در فاصله دو روزه با بازی آنژیو کرده است که شرایط خاصی برای او به وجود آورده است، البته هر دو سرمربی با وجود این شرایط در کنار زمین برای هدایت تیم خود حاضر می‌شوند.

تقابل‌های رو در رو

در مجموع ۱۶ بازی رو در رو این دو تیم. ذوب آهن ۷ برد و شهر خودرو ۵ برد کسب کرده و ۵ بازی نیز به تساوی ختم شده است.

اما در پنج تقابل اخیر رو در رو شهر خودرو دست بالاتر را دارد و توانسته است از این رقابت‌ها سه برد کسب کند، در سوی مقابل ذوب آهن تنها یک بازی را برده و یک بازی نیز به تساوی رسیده است.

جایگاه جدولی

ذوب آهن از چهار مسابقه اول خود در لیگ برتر دو پیروزی و دو شکست به دست آورده و با شش امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل شهر خودرو به دلیل شرایط خاص در بازی مقابل مس رفسنجان به میدان نرفت و در سه بازی دیگر صاحب دو شکست و یک تساوی شد که منجر به قعر نشینی آنها شد.

کد خبر 5354828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha