۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۲۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در خوانسار به مناسبت هفته بسیج

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در خوانسار به مناسبت هفته بسیج

خوانسار- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با اشاره به اجرای ۳۵۸ برنامه در هفته بسیج در خوانسار، گفت: در این هفته مجموعه پروژه‌هایی در قالب محرومیت‌زدایی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

سرهنگ محمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج به فرمان امام خمینی متناسب با نیاز جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مأموریت‌های بسیج در امور داخلی کشور توجه به مباحث علمی و سازندگی و اجتماعی و خدمات مردمی برنامه‌ریزی می‌شود.

بسیج در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور نقش آفرینی کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با اشاره به مأموریت بسیج در مقابله با تهدیدات فرهنگی و امنیتی، گفت: بسیج در بحران‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه سازندگی کشور نقش آفرینی کرد.

وی افزود: روحیه بسیجی سرشار از ایمان، اخلاق و اخلاص است و اینها از بزرگترین سرمایه‌های بی‌بدیل به حساب می‌آیند، بسیج به واسطه خدمت خالصانه به مردم در عرصه بین‌المللی به عنوان یک الگو شناخته شده است.

شعار محوری هفته بسیج سال ۱۴۰۰ «خدمت عمومی به مردم است

سرهنگ رحمانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اصل کار بسیج خدمت به مردم است، گفت: بسیج در دوران مختلف در راستای خدمت به مردم قدم برداشته است؛ بسیج پشتوانه مردمی دارد و نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف مایه افتخار نظام است.

وی با اشاره به نقش آفرینی بسیج در مقابله با بیماری کرونا، گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا، بسیجیان با خلوص نیت در میدان مبارزه با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی حضور پیدا کردند.

اجرای ۳۵۸ برنامه در شهرستان خوانسار به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوانسار با اشاره به اجرای پنجمین طرح شهید سلیمانی در هفته بسیج، گفت: در این طرح بسیجیان با مراجعه به درب منازل نسبت به انجام واکسیناسیون کرونا اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه و اینکه در این هفته ۳۵۸ برنامه در شهرستان خوانسار اجرا می‌شود، گفت: در هفته بسیج پروژه‌هایی در قالب محرومیت زدایی و اشتغال‌زایی به بهره‌برداری می‌رسد.

نصب پنل‌های خورشیدی در راستای اشتغالزایی در مناطق محروم

سرهنگ رحمانی افزود: امسال با همکاری قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار و در راستای رونق تولید و رفع موانع تولید با استفاده از تسهیلات کم بهره پنل‌های خورشیدی به منظور تولید انرژی و درآمدزایی در سطح شهرستان نصب شده‌اند.

در هفته بسیج بسته‌های معیشتی در خوانسار توزیع می‌شود

وی از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان شهرستان در هفته بسیج خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های بصیرتی و روشنگری در بستر فضای مجازی و یا به صورت حضوری، افتتاح هشت پایگاه بسیج محلی و اداری، راه‌اندازی کانون بسیج جامعه ورزشکاران و پزشکی و ارائه ویزیت رایگان درمانی در مناطق محروم و تجلیل از نخبگان علمی بسیج خوانسار از عناوین مهم برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

کد خبر 5354962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha