۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

نماینده مردم تهران در مجلس مطرح کرد؛

استفاده ازظرفیت فراکسیون زنان مجلس درمحرومیت‌زدایی خورو بیابانک

استفاده ازظرفیت فراکسیون زنان مجلس درمحرومیت‌زدایی خورو بیابانک

اصفهان- نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی و معدنی شهرستان خور و بیابانک باید از ظرفیت فراکسیون زنان در مسیر ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی بهره گرفت.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جاذبه‌های گردشگری و طبیعت‌گردی منطقه خور و بیابانک در حاشیه بازدید سفر به این منطقه اظهار داشت: با توجه به لزوم توسعه گردشگری به عنوان یکی از ابزارهای رونق اقتصادی، باید جاذبه‌های گردشگری مناطق محروم و شهرستان‌ها بیش از پیش معرفی شود.

وی افزود: سفر اعضای فراکسیون زنان به شهرستان خور و بیابانک سبب شد تا با جاذبه‌های گردشگری و پتانسیل‌های اقتصادی و اجتماعی این منطقه آشنا شوند و برای تسهیل ایجاد اشتغال و تقلیل محرومیت این منطقه از طریق رونق گردشگری اقداماتی را انجام دهند.

توسعه صنایع و معادن در جهت محرومیت‌زدایی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم این مناطق با توجه به اینکه بسیار زحمت‌کش و انقلابی هستند باید مورد حمایت جدی قرار گیرند و اعضای فراکسیون زنان که هرکدام در یکی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس عضو هستند می‌توانند در ابعاد مختلفی برای این امر پیگیری لازم را در سطح ملی داشته باشند.

وی با بیان اینکه این منطقه در حوزه صنعت و معدن بسیار غنی و قابل بهره‌برداری است، گفت: اعضای کمیسیون صنایع و معادن باید برای رونق و توسعه این موضوع کمک و یاری کنند تا از این طریق ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سایر حوزه‌های غیر نفتی برای کشور محقق شود.

استفاده از ظرفیت فراکسیون زنان مجلس در حمایت از حقوق بانوان

الهیان با اشاره به جلسه همفکری با بانوان فعال و کارآفرین شهرستان خور و بیابانک، تصریح کرد: در این جلسه با همفکری بانوان فعال این مناطق مشکلات و چالش‌ها مطرح شد تا ببینیم چگونه می‌توان از ظرفیت فراکسیون زنان مجلس برای رفع آنها در مسیر محرومیت‌زدایی و حمایت از حقوق بانوان بهره گرفت.

وی بیان داشت: از نماینده مردم این منطقه در مجلس نیز برای فراهم کردن بازدید میدانی و آشنا شدن با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه قدردانی می‌کنم که بدین وسیله نمایندگان مجلس را با مشکلات و چالش‌های شهرستان‌ها آشنا می‌کنند.

کد خبر 5354974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha