۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۲۲

فرمانده انتظامی کاشان:

رفع خطر ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در کاشان ضروری است

رفع خطر ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در کاشان ضروری است

کاشان - فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از وجود ۲۴ نقطه حادثه خیز در سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: رفع خطر از این نقاط می‌تواند در کاهش حجم تصادفات زیاد در این شهرستان بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ حسین بساطی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادفات در سطح شهرستان کاشان اظهار داشت: یکی از مهمترین علل این تصادفات عدم توجه رانندگان به جلو است.

وی با بیان اینکه در سال جدید حدود ۲۷ درصد تصادفات در سطح شهرستان کاشان به دلیل عدم توجه به جلو بوده است، ابراز داشت: عدم رعایت حق تقدم، حرکت با دنده عقب و تغییر مسیر ناگهانی از جمله دیگر عوامل تصادفات و سوانح درون شهری بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان یکی از مهمتری نراه‌های کاهش تصادفات را آموزش به خصوص در حوزه فرهنگ شهروندی دانست و تصریح کرد: همانطور که اعتقاد داریم پیشگیری مقدم بر درمان است می‌توان با ارائه آموزش‌های لازم به خصوص به شهروندان در مسیر کاهش تصادفات رانندگی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات و فعالیت‌های خوبی توسط نیروی انتظامی با همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های شهر در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و جراید نیز با اطلاع رسانی صحیح و به موقع توانسته‌اند کمک خوبی به پلیس در این زمینه بکند.

سرهنگ بساطی از وجود ۲۴ نقطه حادثه خیز در سطح شهر کاشان خبر داد و گفت: رفع خطر از این نقاط می‌تواند حجم تصادفات در سطح شهر کاشان را کاهش و امنیت بیشتری برای شهروندان کاشانی به همراه داشته باشد.

کشف ۴۵۰ میلیون ریال لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهتمام پلیس در مبارزه با کالای قاچاق افزود: با تلاش‌های انجام شده اخیراً انباری از لوازم آرایشی و بهداشتی در کاشان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه ارزش لوازم قاچاق کشف شده بیش از ۴۵۰ میلیون ریال است، گفت: در این انبار بیش از یک هزار و ۴۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق کشف شد.

کد خبر 5355064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha