۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۱۴

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سفرهای استانی رئیس جمهور دولت را یکسال به جلو می‌اندازد

سفرهای استانی رئیس جمهور دولت را یکسال به جلو می‌اندازد

زنجان-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می‌اندازد، گفت: این سفرها در حل مشکلات استان‌ها بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله عبدالملکی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خرمدره گفت: سفرها فوایدی دارد که یکی آنها زیارت و دیدار مردم است که موجب آرامش مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری، دولت را یکسال به جلو می‌اندازد، اظهار کرد: این سفرها در حل مشکلات استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار مؤثر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حل برخی از مشکلات نیاز به منابع و برخی نیاز به تصمیم گیری مسؤولان دارد و ما به دنبال خانه دار شدن یک میلیون نفر هستیم و اگر با یک تصمیم بشود مردم را خانه دارد کرد باید آن را اجرایی کنیم.

عبدالملکی با بیان اینکه یک تیم قبل از سفر دولت مشکلات استان‌ها را بررسی می‌کند، ابراز کرد: با انعقاد تفاهم نامه‌ای با حضور مسؤولان ملی و محلی برای حل آنها اقدام می‌شود و در سفرهای دولت، فرایندهای بسیار مفصل، موشکافانه و دقیقی صورت می‌گیرد و فواید بسیار زیادی برای مردم دارد.

وی ادامه داد: در این سفرها مسائل و مشکلات مناطق و شهرستان‌ها درک می‌شود و در این سفرها اطلاعات ذی قیمتی برای هیأت دولت به دست می‌آید و ارزیابی مدیران و مسؤولان محلی از دیگر فواید این سفرها است.

کد خبر 5355131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha