مسکو و دمشق:

بازگشت مهاجران و آوارگان اولویت ملی دولت سوریه است

بازگشت مهاجران و آوارگان اولویت ملی دولت سوریه است

هیات های هماهنگی سوریه و روسیه در پایان نشست دوره ای مشترک خود بازگشت مهاجران و آوارگان سوری را اولویت ملی دولت سوریه برشمردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (ساناهیأت‌های هماهنگی سوریه و روسیه بازگشت مهاجران و آوارگان را اولویت ملی دولت سوریه برشمردند و افزودند که دمشق با کمک روسیه تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

این هیأت‌ها در بیانیه پایانی نشست دوره‌ای مشترک خود تاکید کردند که تلاش مداوم دولت سوریه برای برقراری صلح و ثبات و بازسازی زیرساخت‌ها این امکان را فراهم کرده است که مهاجران و آوارگان به مناطق خود بازگردند.

این بیانیه می‌افزاید: غرب مبالغ هنگفتی را برای حمایت از تروریست‌ها هزینه می‌کند و این امر عملاً مانع بازگشت مهاجران شده است.

در این بیانیه آمده است که سیاست‌های کشورهای غربی درباره بحران سوریه منافقانه است و به اقدامات یکجانبه ظالمانه و اشغال خاک سوریه به عنوان یک کشور دارای حاکمیت ادامه می‌دهند.

هیأت‌های سوریه و روسیه هشدار داند که هدف از انتشار اخبار دروغین پیرامون اوضاع سوریه ارعاب سوری‌ها و وادار کردن آنها برای به تأخیر انداختن بازگشتشان به میهن است.

کد خبر 5355289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha