۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷

امام جمعه شهرقدس:

وزیر راه به مشکلات راه آهن شهرقدس رسیدگی کند

وزیر راه به مشکلات راه آهن شهرقدس رسیدگی کند

قدس- امام جمعه شهر قدس با انتقاد از وقوع تعداد زیاد تصادفات قطار و خطر آفرینی برای شهروندان در این شهر گفت: وزیر راه به مشکلات راه آهن شهرقدس رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قدس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با بیان اینکه باید از دیدگاه‌ها و خلاقیت‌های جوانان و استعدادهای شهر و کشور به بهترین شکل ممکن استفاده شود اظهار داشت: از جوانان نخبه حوزوی و دانشگاهی درخواست داریم که برای برون رفت از مشکلات شهر راهکار علمی خود را ارائه دهند.

جوکار با انتقاد از اوضاع راه آهن شهر قدس که تصادف با قطار در این راه آهن جان بسیاری از شهروندان را می‌گیرد گفت: از وزیر راه می‌خواهیم به مسئله راه آهن شهر قدس که تبدیل به قتلگاه جوانان و نوجوانان شده رسیدگی کند.

امام جمعه شهر قدس عنوان داشت: ضروری است که دستورات لازم از سوی وزیر راه به مدیرعامل راه آهن صادر شود تا به تعهدات خود در مقابل مردم شهرستان قدس عمل کند و نسبت به دیوارکشی، سروصدای قطار، ایجاد پل مکانیزه و سرعت گرفتن پروژه زیرگذر توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به گرانی‌های افسارگسیخته گفت: توقع مردم از دولت انقلابی مهار مشکلات معیشتی و گرانی‌ها است و از رئیس جمهور تقاضا داریم برای گرانی‌هایی که کمر مردم را شکسته و نظارتی بر آن نیست، تمهیداتی را اتخاذ کنند.

خطیب جمعه شهر قدس با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در شهر عنوان داشت: از مسئولان می‌خواهیم در خصوص اعتیاد جوانان فکری کنند و همچنین اقداماتی را برای ایجاد اشتغال رهایافتگان از اعتیاد انجام دهند.

کد خبر 5355554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha