۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۹:۳۹

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

شیوع ویروس کرونا در استان روند نزولی دارد

شیوع ویروس کرونا در استان روند نزولی دارد

زنجان-رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا در استان رو به نزول است و مردم برای قطع زنجیره این ویروس همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر به کاهش محسوس بیماری کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: فوتی‌های کرونا هم در استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه ابتلاء به کرونا هم در استان زنجان کاهش قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: بعد از تزریق واکسن کرونا ویروس کرونا بسیار ضعیف شده است.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه باید تزریق واکسن کرونا در استان باید قوت بگیرد، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ درصد زنجانی‌ها دو دوز واکسن کرونا را تزریق کردند.

قزلباش تاکید کرد: تزریق سوم واکسن کرونا در استان زنجان آغاز شده و زنجانی‌های بالای ۶۰ سال و افراد پر خطر و کادر درمان استقبال خوبی از دوز سوم کرونا دارند و به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جهش ویروس کرونا در استان رو به نزول است، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود برای قطع زنجیره این ویروس شوم همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند ولی متأسفانه طی روزهای گذشته رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان کاهش یافته است.

کد خبر 5356800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha