در ادامه عادی سازی روابط؛

مسئول صهیونیست با مقامات بحرین دیدار کرد

مسئول صهیونیست با مقامات بحرین دیدار کرد

رسانه ها اعلام کردند که مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با ولیعهد بحرین دیدار و درباره پرونده ایران و روابط دوجانبه، گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری بحرین، «ایال هولتا» مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد بحرین دیدار و درباره پرونده ایران و روابط دوجانبه، گفتگو کرد.

این دیدار در «منامه» و با حضور «شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه» مشاور امنیت ملی بحرین و فرمانده گارد سلطنتی، «شیخ سلمان بن خلیفه آل خلیفه» وزیر اقتصاد و دارایی، «عادل بن خلیفه الفاضل» رئیس دستگاه اطلاعات این کشور، برگزار شد.

ولیعهد بحرین بر حمایت کشورش از تلاش‌های بین المللی در راستای رشد و شکوفایی منطقه و دستیابی به صلح و ثبات و توسعه در سطح منطقه و بین الملل، تاکید کرد.

بنابراین گزارش، در دیدار مذکور ولیعهد بحرین بر اهمیت تداوم توسعه روابط دوجانبه در سطوح مختلف و به موجب توافق موسوم به «آبراهام»، تاکید کرد.

چهار کشور عربی امارات، بحرین، سودان و مراکش در سال ۲۰۲۰ با میانجیگری آمریکا با رژیم صهیونیستی توافقنامه‌های عادی‌سازی روابط را امضا کردند. این اقدام در حالی صورت گرفت که ملت‌های منطقه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف هستند و آن را زمینه‌ای برای ارتکاب بیشتر جنایات تل آویو علیه ملت فلسطین می‌دانند.

کد خبر 5356838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha