۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۵

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اعلام کرد؛

کمک ۴۵ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری زنجان

کمک ۴۵ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری زنجان

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سالجاری، ۱۴۹ مرکز نیکوکاری فعال استان زنجان حدود ۴۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری، اجرای طرح‌های عام‌المنفعه روستایی و مهمتر از آن کمک به تامین معیشت ایتام و نیازمندان را جزو مهم‌ترین اقدامات مراکز نیکوکاری تخصصی زکات عنوان کرد و گفت: ۱۷ مرکز نیکوکاری تخصصی زکات در استان فعال بوده که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری به ۲۲ مرکز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ۱۴۹ مرکز نیکوکاری در استان فعال بوده که ۴۱ مرکز نیز به‌صورت تخصصی در مباحث زکات، اشتغال، مسکن و ایتام فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۵ میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان خدمات‌رسانی شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تخصصی زکات به‌منظور استفاده از ظرفیت کشاورزان و دامداران در جهت آبادانی روستاها و بهره‌مندی محرومان از وجوه شرعی زکات ایجاد می‌شود، گفت: شوراهای زکات روستاها و مساجدی که ائمه جماعات آن‌ها فعالیت خوبی در حوزه زکات دارند به مرکز نیکوکاری تخصصی زکات تبدیل می‌شوند.

کد خبر 5358589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha