۳ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۶

مدیر مجمع راهبردی اندیشه مهدویت مطرح کرد؛

فعالیت ۱۲۴ برند مهدوی در موکب‌های اربعین حسینی

 فعالیت  ۱۲۴ برند مهدوی در موکب‌های اربعین حسینی

تهران- مدیر مجمع راهبردی اندیشه مهدویت گفت: امسال ۱۲۴ برند مهدوی در موکب‌های اربعین نامگذاری و فعالیت داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کریمی پیش از ظهر چهارشنبه در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی گفت: مأموریت اصلی ما گفتمان سازی امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص مهدویت است و در این راه این سخنان را الگوی خود قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ ایران اسلامی در انتظار واقعی منجی عالم بشریت افزود: انقلاب اسلامی ایران نقش بزرگی در انتظار برای ظهور دارد، انقلاب اسلامی اسلام تمدن ساز، استکبار ستیز و مظلوم یاور را که از صفات بارز منتظران ظهور است را معنی کرده است.

کریمی با اشاره به موکب‌های اربعین و تفسیر واژه منتظر برای این موضوع گفت: امسال ۱۲۴ برند مهدوی در موکب‌های اربعین نامگذاری و فعالیت داشتند و برای نیمه شعبان امسال شعار مراسم ایران منتظر است چون نقش ایرانی‌ها در نیمه شعبان و جشن بسیار پررنگ است.

مدیر مجمع راهبردی اندیشه مهدویت افزود: سعی داریم در نیمه شعبان امسال که همزمان با پایان سال ۱۴۰۰ است برای شهر تهران خصوصاً خیابان ولیعصر (عج) تهران برنامه‌های ویژه ای اجرا نمائیم حضور مردم برای این مراسم از اولویت‌های ما است تا توان مردم را پای کار بیاید تا ماندگاری آن بیشتر گردد، مردم میزبان شیفتگان حضرت ولیعصر (عج) در خیابان هستند و کسبه و مساجد و اصناف وظیفه پذیرایی از مردم را به عهده خواهند داشت.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های این بنیاد در خیابان ولیعصر (عج) در روز نیمه شعبان بیان داشت: آذین بندی کامل این خیابان، اجرای سرود خیابانی، نورافشانی، جشن‌های مهدوی در پارک و بوستان‌های مسیر خیابان ولیعصر (عج)، نصب المان ویژه در میدان ولیعصر (عج)، اجرای دیوار نگاره و استیج مهدوی، برنامه پخش زنده رادیو و تلویزیونی در طول مسیر، حضور اقلیت‌های مذهبی با شعار منجی در کتب ادیان مختلف از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر اجرای برنامه ویژه در خیابان ولی عصر (عج) در سراسر شهر تهران و محلات مختلف برنامه‌های مردمی به شیوه‌های مختلف اجرا خواهد شد که امید است در تهران سراسر ایران شعار ایران منتظر طنین انداز شود.

کد خبر 5359535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha