۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۷

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

کمبود سرم یک لیتری در کاشان ناشی از توزیع بسیار کم آن است

کمبود سرم یک لیتری در کاشان ناشی از توزیع بسیار کم آن است

کاشان - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: کمبود سرم یک لیتری در کاشان به علت توزیع بسیار کم آن است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تقی زاده پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه برخی شهروندان درباره کمبود سرم در سطح داروخانه‌های شهر کاشان گفت: سرم شستشوی نیم لیتری در داروخانه‌ها به مقدار لازم وجود دارد.

وی با بیان اینکه گلایه برخی شهروندان احتمالاً به دلیل کمبود سرم یک لیتری بوده است، ابراز داشت: کمبود سرم یک لیتری در کاشان به علت توزیع بسیار کم آن است.

معدوم سازی بیش از ۱۴۰۰ کیلوگرم انواع کالاهای سلامت محور در کاشان

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود از معدوم سازی بیش از یک هزار و ۴۰۰ کیلوگرم انواع کالاهای سلامت محور در کاشان خبر داد و تصریح کرد: تاریخ مصرف این کالاها گذشته بود که بعد از جمع‌آوری معدوم شد.

وی با بیان اینکه این محموله شامل انواع فراورده‌های آرایشی، بهداشتی و دارویی بود، گفت: بعد از تکمیل پرونده برای متخلفان مراتب به منظور انجام اقدامات لازم برای مراجع قضائی ارسال شد.

شناسایی و کشف یک کارگاه بسته بندی گلاب و عرقیجات فاقد مجوز در کاشان

تقی زاده همچنین از شناسایی و کشف یک کارگاه بسته‌بندی گلاب و عرقیجات فاقد مجوز در کاشان خبر داد و افزود: این کارگاه با آرم سازمان غذا و دارو و پروانه جعلی در شرایط نامناسب و غیربهداشتی اقدام به بسته بندی محصولات فوق می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در بازدید از این کارگاه و با حضور مقامات قضائی و انتظامی مقدار قابل توجهی برچسب با شماره جعلی کشف و ضبط شد.

کد خبر 5359570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha