۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع):

انقلاب اسلامی برپایه بسیج مردمی تشکیل شده است

انقلاب اسلامی برپایه بسیج مردمی تشکیل شده است

شیراز - تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) گفت: انقلاب اسلامی برپایه بسیج مردمی تشکیل شد و تا به امروز بر همین پایه به درستی حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری صبح چهارشنبه در رزمایش «اقتدار و حماسه» بسیجیان، گفت: بسیج در حقیقت ریشه در آموزه‌های انبیای الهی دارد یعنی پایه و اساس کار تمام پیامبران الهی که در طول تاریخ مبعوث شدند، برای هدایت و راهنمایی توده‌های مردم بر مبنای حضور مردم بوده است.

وی، نمونه بارز این قضیه را حضور مردم در زمان پیامبر مکرم اسلام (ص) دانست و افزود: اگر تاریخ اسلام را با دقت مراجعه و مطالعه دقیق داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که اساس شجره طیبه بسیج در عصر پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه‌گذاری شده است.

حجت الاسلام کلانتری ادامه داد: از همان تاریخ تا امروز وقتی نگاه می‌کنیم امت اسلام هر جا بر مبنای تفکر بسیجی و ارزش‌های بسیجی حرکت خود را انجام داده است، قطعاً به پیروزی رسیده است.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) بیان کرد: پایه و اساس انقلاب کبیر ایران اسلامی که به رهبری امام انجام گرفت، توده‌های مردم بودند و همین مردم بسیج شدند و با انجام وظیفه و شناخت و عمل به تکلیف الهی مسیر انقلاب را هموار کردند و بحمد الهی تا به امروز انقلاب اسلامی بر پایه بسیج مردمی و افتخارآفرینی‌های بسیج این مسیر را به درستی ادامه داده است.

کد خبر 5359587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha