۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۵۸

استاندار گیلان:

جوان گرایی در انتخاب مدیران استان گیلان در دستور کار قرار دارد

جوان گرایی در انتخاب مدیران استان گیلان در دستور کار قرار دارد

رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه جوان گرایی در انتخاب مدیران استان در دستور کار قرار دارد، گفت: با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را در گیلان مشکلات بیکاری و مسکن را حل می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در رزمایش اقتدار بسیجیان با بیان اینکه بسیج در درون مردم و از مردم است، گفت: یکی از مؤلفه‌های فرهنگ و تفکر بسیجی معامله با خداوند است و بسیجیان مخلصانه در راه خدا گام برمی‌دارند.

استاندار گیلان با اشاره به ویژگی سربازی ولایت بسیجیان، بیان کرد: عبور از فتنه‌های بزرگی همچون سال ۸۸ و خلق حماسه ۹ دی در سایه تبعیت از ولایت و هوشمندی بسیجیان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با ایستادگی در مقابل تحریم‌های دشمن نقشه مستکبران را نقش بر آب کرد، افزود: عده‌ای حتی آب خوردن ما را هم به برجام گره زده بودند اما هم اکنون این دنیای غرب است که منتظر حرکت و اقدام جمهوری اسلامی ایران است.

عباسی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: طبق فرمایش رهبری باید توانمندی‌های خود را احیا کنیم.

وی افزود: استان گیلان در اجرای طرح واکسیناسیون رتبه اول را دارد که یکی از علت‌های آن ارتباط نزدیک بسیجیان با دانشگاه علوم پزشکی و اجرای طرح غربالگری سردار سلیمانی است.

استاندار گیلان با اشاره به تحقق دولت اسلامی مدنظر رئیس جمهور در استان، گفت: اگر چه مشکلات زیادی در استان وجود دارد اما به کمک بسیجیان مشکلات را کنار خواهیم زد.

عباسی با بیان اینکه در انتخاب مدیران جوان‌گرایی را در دستور کار است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب را در گیلان اجرا می‌کنیم تا بتوانیم مشکلات بیکاری و مسکن را حل کنیم.

وی تصریح کرد: به زودی از میان بسیجیان و پاسداران چند مدیر انقلابی و ارزشی را در استان گیلان منصوب می‌کنم.

کد خبر 5359802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha