۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵

رئیس موسسه روایت سیره شهدا:

بسیج سیاسی کار و جناحی نیست

 بسیج سیاسی کار و جناحی نیست

بابلسر- رئیس موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه از سیاسی بازی لطمه خوردیم، گفت: بسیج سیاسی کار و جناحی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه پنجشنبه در یادواره ۳۰۰ شهید والامقام بخش مرکزی بابلسر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا آماده ظهور شدند و بسیاری از آنها رجعت می‌کنند.

وی با اظهار اینکه شهدا از جمله حاج قاسم، شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس رفتند تا نفس تازه کنند و برگردند، افزود: شهدا می‌پرسند ما خون دادیم تا سیاست اسلام که عین دیانت است، حاکم شود، آیا شما عوائد سیاست شدید یا سیاسی کار؟.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس بهترین سیاست را رزمندگان انجام دادند و با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشتند و به رغم آنکه ده‌ها کشور پشت صدام بودند، رزمندگان سیاست به خرج دادند یعنی دنبال منابع اسلام بودند نه منافع حزبی و شخصی و شهرستانی.

راوی فرهنگ جهاد و شهادت یادآور شد: آیا در زندگی سیاست دینی را حاکم کردیم یا سیاسی باز شدیم و جناح بازی، قوم و خویش بازی مخالف سیاست شهدا است.

حجت الاسلام ماندگاری با اظهار اینکه اگر در انتخابات به افراد لایق رأی دادیم، پیرو سیره و رهرو راه شهدا هستیم، افزود: اگر غیر از این عمل کردیم و به قوم و خویش رأی دادیم، رهرو راه شهدا نیستیم.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با تاکید براینکه اگر سیاست ما عین دیانت نباشد، شهدا ما را نگاه نخواهند کرد، گفت: بسیج سیاسی کار و جناحی کار نیست و متأسفانه کشور از جناحی بازی لطمه و ضربه خورده است.

وی ادامه داد: شهدا جان خود را فدا کردند تا آخرت ما آباد شود و ما در قبال آنها چه کرده ایم و اگر وابسته به دنیا نشویم دیگر فقیری در جامعه پیدا نمی‌شود.

وی با اظهار اینکه حاج قاسم سلیمانی حق مجاهدت را در دفاع مقدس، دفاع حرم و کمک به محرومان و مظلومان ادا کرده است، گفت: امروز مشکل کشور تنبلی است در حالی که کشور نباید مستضعف داشته باشد.

کد خبر 5360839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha