۶ آذر ۱۴۰۰، ۹:۰۴

رئیس‌بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۵۰ پزشک به مناطق محروم کرمانشاه در هفته بسیج

اعزام ۵۰ پزشک به مناطق محروم کرمانشاه در هفته بسیج

کرمانشاه- رئیس‌بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام ۵۰ پزشک به مناطق محروم کرمانشاه در هفته بسیج خبر داد.

رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم فوق تخصصی قلب و عروق کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان امام علی (ع) کرمانشاه به سرای سالمندان مادر اعزام شده و سالمندان این مرکز را معاینه و در صورت نیاز برای درمان اقدام کردند.

رئیس‌بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در محله‌های کم برخوردار هرسین نیز اعضا کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان واکسیناسیون مردم این منطقه را انجام دادند.

وی با بیان اینکه تیم تخصصی زنان و مامایی کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان معتضدی کرمانشاه به دهستان ویژنان شهرستان گیلانغرب اعزام شدند، گفت: در این برنامه نمونه‌های آزمایشی بالینی از زنان این منطقه گرفته و نمونه‌های آزمایشی به آزمایشگاه طرف قرارداد سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ارسال و داروهای مورد نیاز مراجعین به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار گرفت‌.

منصوری خاطر نشان کرد: تیم طرح شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث کرمانشاه به محله کم برخوردار مرادآباد اعزام شدند که طی این برنامه ۱۸۹ نفر از مراجعین توسط پزشک تیم ویزیت و خدمات مشاوره مامایی و روانشناسی ارائه شد.

کد خبر 5361479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha