۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب در فارس به ۲۰ میلیارد ریال رسید

فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب در فارس به ۲۰ میلیارد ریال رسید

شیراز – مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: میزان فروش کتاب در طرح پاییزه کتاب ۱۴۰۰ در استان فارس به حدود ۲۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر سهرابی با اشاره به وضعیت فروش کتاب در طرح پاییزه افزود: ۵۱ کتابفروشی استان که ۴۰ کتابفروشی در شیراز و ۱۱ کتابفروشی در شهرستان‌ها بوده‌اند، حدود ۲۰ میلیارد ریال کتاب را امسال در طرح پاییزه کتاب فروخته‌اند.

وی تصریح کرد: حدود ۳۵ هزار عنوان کتاب از سوی شهروندان استان فارس در طرح پاییزه کتاب خریداری شده که این رقم ۷ درصد از کتاب‌های فروخته شده این طرح در کشور محسوب می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه طرح پاییزه کتاب از ۲۹ آبان تا ۳ آذر همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: تعداد کتاب‌فروشی‌های شرکت‌کننده امسال استان فارس ۵ درصد از کل کشور است.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، ادامه داد: مردم فارس در طرح پاییزه کتاب امسال، ۸ درصد ارزش کتاب‌های خریداری شده کشور را برای خرید کتاب، هزینه کردند.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان تا یکم آذر ١٤٠٠ با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» در سراسر کشور برگزار شد.

کد خبر 5361650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha